Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 375 ggr
[Wolf.]2
2014-08-23 16:49

God Eftermiddag 23 Augusti

God eftermiddag på er !

Men nu har det blivit bra gult där ute i naturen och det gick fort efter torkan som var så jag undrar jag om vi får dom där underbara höstfärgerna  som brukar vara eller om bladen bara trillar ner.Hur som underbara höst som jag har längtat efter dig.Nu  blir det många härliga underbara ritualer och ceremonier i höstens underbara magiska kraft❤️

Full rulle har det vart i stort hela dagen men nu ska jag andas ut och bara ta det lite lugnt.Hoppas ni alla haft en skön Lördag och ha en fortsatt fin kväll på er 🙂

Annons:
[NeferNefer]
2014-08-23 17:16
#1

God eftermiddag! 🙂Luften är härligt höstkrispig. Vi har haft lite regn, och när det drog vidare tog jag en liten promenad. Inte dumt!

[Bettanbop]
2014-08-23 18:01
#2

Jag har börjat höststäda trädgården lite. Plockat in pelargonerna och några andra blommor. Maken tände en brasa å eldade upp lite skräp. Tycker det luktar så gott när man eldar ute.

[Wolf.]2
2014-08-23 18:04
#3

Ja men visst gör det Bettan det är en underbar doft 😎

[NeferNefer]
2014-08-23 18:05
#4

Nu regnar det igen, just som vi ska iväg till svärföräldrarna …

[Sol69]
2014-08-23 18:16
#5

God kväll på er alla..

Jag har min jobb helg så hinner inte så mycket men börjar bli dags fixa ute inför hösten ser jag… Det är regn till som tätt nu.. Så hösten är nog här.. Men de som gillar svampplockning är nog glada nu,, 😃

Önskar er alla en trevlig kväll 🤗

Upp till toppen
Annons: