Annons:
Etikettallmänt
Läst 851 ggr
[Bettanbop]
8/19/14, 7:49 PM

Så häftig upplevelse

Jag blev så uppfylld av …….. jag vet inte, det bubblar liksom i mig 😃

Jag svarade nyss Wolf i in tråd inne på änglar. Och jag han bara börja börja skriva så kände jag hur någon tog över. Jag kände inte någons närvaro så som jag brukar.  Det bara kom.

Svårt att förklara hur det kändes, men oj så häftigt 😃 Det var inte första gången det hände, och jag har fortfarande kontroll över fingrarna. Men det känns ändå som det är någon annan som kommer in och säger saker och får mig att skriva.

Förstår ni vad jag försöker säga och berätta? Har ni varit med om något liknande? ja det har ni förstås 😉 

Men berätta gärna 👍

Annons:
H-lena
8/19/14, 8:00 PM
#1

Jag läste det du skrev! Ja det är jättehäftigt verkligen! Grattis kan man väl säga! Du borde utveckla din förmåga tycker jag, på det sätt som känns bäst. För du har den definitivt! Jag har varit med om det också, ofta när jag gör avläsningar eller lägger tarot så kan jag känna att det bara kommer. Inte som att någon tar över min kropp, men jag känner ibland in andar runt den personen, eller liknande. Det är superhäftigt!


[NeferNefer]
8/20/14, 3:26 AM
#2

Underbart! Ja, jag känner till känslan 😃🤗

[Wolf.]2
8/20/14, 7:54 AM
#3

Automatskrift via datorn är ett underbart redskap och betydligt mer läsbart än med papper och penna så det kan du få stor användning av Bettan 🌺

[Sol69]
8/20/14, 9:09 AM
#4

Ibland känner man att man får hjälp när man skriver det har ett annat flyt på något sätt…

[Mellma]
8/20/14, 5:38 PM
#5

Välkommen in i gänget, kan jag säga.  😉Vet precis hur du menar. Det är en skön känsla när det händer. ❤️

Ska försöka leta på vad du skrivit.

[Bettanbop]
8/21/14, 3:27 PM
#6

Ja det var häftigt😃

Det jag fick skriva var inte mycket, och Wolf höll inte med, men det gör inget för känslan övergår det👍

Annons:
[Wolf.]2
8/21/14, 4:46 PM
#7

Så sant som det bara kan bli Bettan och känslan som övergår det, visar starkt på att du ska fortsätta och att där har du ett underbart redskap att använda dig av 😎🌺

[Bettanbop]
8/21/14, 6:17 PM
#8

👍

Upp till toppen
Annons: