Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 489 ggr
[Sol69]
8/19/14, 5:25 AM

19 Augusti

God morron!

Är uppe innan tuppen och på väg till jobbet..

Har tänkt på att de börjar märkas i naturen att det är höst snart. men halva Augusti har ju gått snart September..

Önskar alla en trevlig dag… 🤗

Annons:
[Wolf.]2
8/19/14, 8:19 AM
#1

God Morgon !

Ja nu syns det tydligt att hösten gör sitt intåg,så underbara och magiska tider som väntar med många härliga ceremonier där ute i skog och mark.

Skolor som börjat och hejsan hoppsan vad fort sommaren gick i år 😮

Dagen fin på er 🌺

[NeferNefer]
8/19/14, 11:47 AM
#2

God morgon! Idag har jag haft sovmorgon, och jag kan ju säga att det behövdes! 😃

desti
8/19/14, 12:49 PM
#3

Hej hej en fin dag kommer det att bli. Älskar att det börjar bli kallare. Min healer har kommit hem från semester n Och äntligen så blir det lite bättre med min diskbråck. Dottern började skolan igår. Lite nervös ny klass. Men men det är gulliga bekymmer. Hoppas att det blir bättre denna termin förra året var jobbig. Ny lärare varje termin dessutom fick vi veta att den lärare hon fick igår slutar i december. Oj oj… vilken otur. Men jag kommer att hjälpa henne ge henne styrka och stöd. Vad kan man göra mer,? Nu vill jag baka och göra god mat och städa hemma. Ja visst än är kroppen dålig men först gör jag det i mina tankar Sen på riktigt;) Ha en underbar dag alla Hälsningar från Skåne;)

Upp till toppen
Annons: