Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 576 ggr
Pysslan
2014-08-14 21:13

En hjälte och ett svin

All heder åt den här tjejen. Vilken hjälte! 👍

_Mannen det skrivs om däremot borde själv slängas i närmaste vattendrag …
_

http://www.expressen.se/gt/man-slangde-kattunge-i-alven--hon-ryckte-in/

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Annons:
Tarotstollan
2014-08-15 01:21
#1

Håller helt med dig!
Däremot använder jag aldrig ordet svin, det pekar bara på djuret gris och grisen är oskyldig.
Jag använder ordet as, det betyder kadaver, något som inte är önskvärt,  nada, ingenting, inget av värde  och det är just vad det där aset är, inget av värde!
Polisen lär nog inte hitta honom, han vet nog hur han skall gömma sig! Även om jag hoppas att de får tag i honom och ställer honom inför rätta!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Wolf.]2
2014-08-15 07:39
#2

All heder till Jonna och jag hoppas hon läser det här för det där var det absolut finaste och man blir så oerhört berörd.Underbart av henne att ta hand om den lille fina missen ❤️

Men hur kan man göra en sån handling,slänga ett litet vackert liv att drunkna i älven 😕 jag får bara inte fram ord för sånt men kan garantera det betalar sig tillbaka genom den universella lagen om tre.Det man sänder ut kommer trefalt tillbaka så han lär ju knappast slippa undan sitt straff.

Man saknar verkligen ord och jag hoppas innerligt att jag aldrig behöver vara vittne till en sån här händelse för då vet jag inte vad jag skulle ta mig till 😡

I mina tonår blev jag vittne till en man som misshandlade sin schäfer hund i Nacka jag gick raka vägen fram och sparkade honom mitt i dom känsligaste delarna för man behandlar bara inte djur illa 😡

Underbart att katten fick en kärleksfullt hem och räddades till livet.Stor eloge till dig Jonna som grep in och tog hand om katten 🌺❤️🌺

[Bettanbop]
2014-08-15 22:27
#3

Underbar räddning av hjälten Jonna 🌺 kissen får det bra hos henne👍

Upp till toppen
Annons: