Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1022 ggr
[Wolf.]2
8/14/14, 4:42 PM

God Eftermiddag 14 / 8

God Eftermiddag !

Här var det lugna gatan på i fokus,syns dom flesta är på sina jobb och semestrar som tagit slut.

Känner mig lite smått slut,går ju en nagelskulptörs kurs hos en bekant och det är hur kul som helst men ganska jobbigt att sitta och fila och fila och fila tills händerna krampar 😃

Gjorde en ny uppsättning på mig själv idag och man ser skillnaden på att jobba med andra för på andra är det så himla lätt att fila sönder nagelbanden så dom börjar blöda för man känner ju liksom inte som när man gör på sig själv.Fast jag lyckades fila sönder ena sidan av mitt pekfinger så blodet rann men roligt är det i alla fall.

Det här kommer jag absolut inte att göra på andra,på tok för jobbigt och tar för lång tid för att jag skulle ha ro och sitta med andra  så det är enbart för hemmabruk och bara på mig själv.Bekvämt och bra så man slipper boka tid om nån nagel går sönder.

Hoppas ni alla haft en bra dag hittills och jag önskar er en fortsatt fin Torsdag 🌺

Annons:
[NeferNefer]
8/14/14, 5:06 PM
#1

God eftermiddag! Här sitter jag och har ont i huvudet och är inte på humör riktigt … nåja, det blir nog bra till slut.

Önskar er alla en fridfull och fin torsdagsafton!

[Wolf.]2
8/14/14, 5:20 PM
#2

Uch låter inte kul med huvudvärk Nefer,hoppas den ger med sig snabbt som attan 🌺

Tack och lov är jag förskonad från och har aldrig huvudvärk numer och då har jag ju migrän men har lyckats hålla det i schack i många år,peppar peppar ta i trä 🤫

[Sol69]
8/14/14, 6:53 PM
#3

God kväll på er.

Jag har haft en lagom stressig dag på jobbet. Är nu hemma och fixat lite mat.
Men man är inte så pigg när man inte har kommit in i de gamla rutinerna igen. Men det tar väl ett tag så är man inne i det igen. 😃

Fast det märks att det börjat gå emot hösten. För det är helljus som gäller när man jobbar kvällspasset.. Men på ett sätt ser jag fram emot hösten och dess magi. För det är så otroligt fina färger då. Men höststormarna med blåst och regn är inget vidare kul…

Önskar er alla en underbar kväll.. 🤗

desti
8/14/14, 11:41 PM
#4

Hej hej vi har firat dottern..det var ingen rolig dag för dottern kan jag tänka mig för nu när jag inte är i form gör vi mindre roliga saker. Jobbigt då min man är så osjälvständig typ att göra saker och ting med barnen. Tänk vad man upptäcker då man blir sjuk vänner som inte ens ringer för att se hur är det med mig eller de bekanta som erbjuder sig att hjälpa med barnen maten och annat. Hm Kul att se vem man skall umgås i framtiden;) Jag behöver inget men liten sms hade inte varit fel. För jag är sån hjälper alla med allt och alla kommer hem till mig och det är alltid folk och det är mat och hur kul som helst. Men nu märker man vem som är ens vän. Mamma var här och hjälpte med tvätten mannen städade sen blev det mat torta och det blir kul att lägga sig i rena lakan mmmmm …. Då så oj vad jag gnäller Jo diskbråck plågar mig Ont ont här och där men det är bättre för varje dag Så det går framåt. Ha det fint alla fina Kram

desti
8/14/14, 11:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

En bit tårta till alla;)

Tarotstollan
8/15/14, 1:27 AM
#6

Ja tack desti, älskar tårta.  Kan tyvärr inte hjälpa dig men det hade jag gjort om jag kunnat! Krya på dig!🌺🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[NeferNefer]
8/15/14, 3:24 AM
#7

Oj, vilken härlig tårta! Den ser superlyxig ut!! 😃

Ja, vem som är ens sanna vänner visar sig i stunder av kris.

desti
8/15/14, 7:08 AM
#8

Oj tack fina Tarotstollan 😊 NeferNefer exakt så. Man får ju veta ibkris vem är ens vän. Ha en fin helg 🎉🎶🎊

Upp till toppen
Annons: