Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 412 ggr
[Wolf.]2
2014-08-09 08:43

God Morgon 9 Augusti

God Morgon på er !

Nu är det väl dags att titta ut lite i öppna forumet också det har blivit mest skriva av i vår dolda grupp men man måste ju säga hejsan hoppsan här ute också och tokvinka lite 👋 😃

Hoppas ni har haft en skön sommar och semester.Snart är hösten här med alla sina vackra färger men jag undrar om det blir så i år för när det vart så här torrt brukar löven falla av ganska snabbt men man kan väl hoppas.Älskar hösten för den blir så magiskt vacker.

Ha en alla tiders fin Lördag på er 🌺

Annons:
[Sol69]
2014-08-09 09:49
#1

God förmiddag på er alla!

Jo du har rätt att det har blivit mindre aktivitet i det öppna forumet under sommaren då vi i admin har tagit lite välförtjänt semester och gjort annat.

Men nu är snart hösten här och både vi och våra medlemmar kommer att vilja vara mera aktiva här inne. Så det kommer nog att bli fart både på det öppna forumet och i den dolda gruppen. 😃

Idag måste jag nog försöka att ta mig till affären för jag har märka att skåpsanden har varit i farten igen och ätit upp alla mat 😂

Men vist är hösten fin med alla sina färger. Blåser det inte och regnar kan det vara helt underbart magiskt ❤️

Önskar er alla en trevlig dag.. 🤗

desti
2014-08-09 11:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det känns som.om hösten är här för min del. Jag brukade längta efter hösten och de fina färger och att mysa med mina böcker och lite te. Men jag får ta det lugnt nu redan pga av min rygg och läsa och mysa. Så ha en fin dag Mina fina Själv gör jag lite detox dricker massa goda frukt och grönsaks smoothies för det är inte lätt att äta då man är inte helt rak i ryggen. Nä min kropp tackar då alla goda ekologiska produkter hjälper att bygga upp en starkare kropp ;)

[NeferNefer]
2014-08-09 12:26
#3

God middag! Idag fick jag lite sovmorgon. Solen skiner så vackert och vi funderar på vad vi ska göra idag 🙂

[Sol69]
2014-08-09 16:19
#4

Solen sken förut här men det börjar mulna på undrar om de ska bli regn eller åska.. 🤔

Har varit och handlat lite och fixat lite mat. Kände mig välförtjänt av lite datatid nu.. 😃

Upp till toppen
Annons: