Annons:
Etikettallmänt
Läst 496 ggr
desti
2014-08-04 18:43

Hej mina fina

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag hemma efter en underbar semester men redan sjukskriven. Hela våren har varit för intensiv.Kroppen bråkar med mig. Kanske dags att byta jobb eller kanske dags att satsa mer på mig själv. Vet ej men min kropp har haft för sig mycket senaste veckan. Ligger hemma helt orörlig. Familjen klarar sig ändå har man märkt. Oj vad jag måste förändra i mitt liv men ta en steg i taget. Så jag hoppas att jag är välkommen tillbaks.

Annons:
[Sol69]
2014-08-04 18:47
#1

Hej Desti har saknat dig.. Och undrat hur det är med dig.. 🙂 Skönt att se dig igen.. 👋

Finns nog en hel del intressanta trådar du kan rota fram och läsa sen du tog en paus från oss.. 😃

Tror att det är dags att börja tänka på dig själv och ditt eget mående.. För kroppen brukar säga ifrån när vi inte tänker på oss själv tillräckligt mycket. 😎

[Bettanbop]
2014-08-04 20:58
#2

Hej Desti och välkommen tillbaka 👋 kul att du hör av dig och självklart är du välkommen 👍

Då kan du ju passa på att läsa ikapp lite medans du ligger😉men hoppas du kryar på dig snart. Lyssna på kroppen ordentligt.

Kram

desti
2014-08-04 21:06
#3

Tack Sol 69 och tack Bettanbop. Härligt med lite bra läsning. Nä det är dags för lite planering och så klart lite självisk får man vara för att må bra. Tack för fin välkomnandet 💖

[Wolf.]2
2014-08-05 10:19
#4

Hej desti och välkommen tillbaka,hade dig i tanken härom dagen.Tråkigt att höra du inte är bra men hoppas innerligt du kryar på dig snabbt 🌺

desti
2014-08-05 20:06
#5

Tack Wolf <3

Visst kommer man igång igen man måste bara bli påmind ibland att ta pauser, prioritera  och njuta av livet.

Zeffe
2014-08-05 21:13
#6

Hej desti och välkommen tillbaka 👋. Väldigt tråkigt att du inte mår bra, men jag hoppas också att du kryar på dig illa kvickt. Hälsan är det viktigaste vi har, så lyssna till ditt inre och var snäll mot dig själv.

Annons:
desti
2014-08-06 11:10
#7

Tack Zeffe;) Skall verkligen försöka ta hand om.mig själv lite bättre. Kram 🌹

Upp till toppen
Annons: