Dagens Hälsningstråd

2 Augusti

2014-08-02 11:21 #0 av: [Wolf.]2

God Förmiddag på er !

Kilar in och säger ett litet hej och hoppas ni alla får en fin Lördag,Tjingeling och vink vink på er Vinkar

Anmäl
2014-08-02 11:30 #1 av: [NeferNefer]

God förmiddag! Jag hakar på och önskar också alla en fin lördag Hjärta

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-08-02 13:56 #2 av: [Bettanbop]

Då säger jag god eftermiddag Vinkar

Har planterat om några växter som var på väg att krypa ur sina krukor av platsbrist. Snart lite fika innan färd in till stormarknaden.

Anmäl
2014-08-02 19:26 #3 av: [Sol69]

God kväll på er alla!

Nu har jag kommit hem efter att ha smitit iväg från datorn lite.. SkrattarJo då när jag väl kom hem fick jag börja med att röja hemma. HyscharMen huvaliga va det såg ut hemma. Med sand från stranden och katterna.. Förskräckt

Så de blev att ta en vals med snabeldraken och leka lite häxa SkrattarMen nu är jag ganska nöjd.

Så nu kan jag skrota lite här en stund.. Cool

Önskar er alla en trevlig kväll...

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-08-03 00:29 #4 av: Cahira

Jag har extremt jävla ont på senare tid och är så less på att spendera varje dag att pressa mig att röra på mig och försöka bli bättre och det är mentalt tungt efter vi fick avliva Frostbite, men efter en tur till sjön där korna är nu blev allt okej igen. Här kan ni se varför. 

Mitt paradis på jorden. Hjärta

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.