Annons:
Etikettandligt
Läst 403 ggr
[Sol69]
7/5/14, 6:55 PM

Negativ energi

Sitter och funderar på hur ni blockerar er från all negativ energi som kommer utifrån 🤔

Det kan ju både vara negativa händelser som man måste gå igenom för att bli starkare när man blivit klar. Sen kan det ju även vara personer som med dina tankar och värderingar gör att denne drar negativ energi ifrån en. Det finns ju även de personer som man bryr sig om väldigt mycket som själ din positiva energi för att denne inte har så mycket positivt i livet. 

Jag hade en gång i tiden en kvinnlig bekant som var som besatt av mig.. Allt blev kaos när hon var i närheten av mig och mitt liv. Hon fick vänner att bete sig som idioter och hon såg till att allt runt omkring påverkades på något lustigt sätt.. Personen i fråga var medial och jag upptäckte efter att tag att hon utnyttjade sin medialitet för att ha mig kvar i sitt liv som vän. För hon sa inte alls det hon såg utan hon sa det som hon trodde att jag ville höra. Det stutade med att jag bytte nr och bröt kontakten med henne för att hela mitt liv blev så negativt påverkat av henne..

Annars när jag i närheten av andra som har en negativ energi brukar jag helt enkelt låta det rinna av mig som vatten och inte ta in dess energier. För om man känner av allt och alla som är negativt laddade så blir det oerhört jobbigt. För om en person är en stark personlighet så kan dennes energi påverka alla andra runt omkring.. och man märker när denne inte är i närheten att det är mycket mera lugn och fridfullt.. 

Det finns även de som säger att man kan bygga upp en mur som ett litet äggskal av guld runt omkring sig så att energin inte kommer åt en..

Men har ni några andra tips och råd 🤔

Annons:
Cahira
7/7/14, 3:11 AM
#1

Man far lara sig slappa de negativa och aterkalla de positiva och halla hart fast i de positiva. 

Om det ar negativitet fran andra sa far man inse att deras negativa kanslor ar DERAS ensak, det sager ingenting om en sjalv som person. Det ar deras problem att losa. 

Om det ar negativitet inifran sa far man lyssna pa kroppen och forsoka laka det. Det ar desto svarare.

Om det galler andar sa vet jag inte, jag har alltid fatt hjalp utifran.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: