Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 490 ggr
[Sol69]
7/2/14, 8:12 AM

Det ljuva livet

God morgon på er!

Sitter nu med mitt kaffe och njuter av det ljuva livet.. Tänker på att man måste försöka ta vara på livet och de ögonblick som man finner njutning i.. För mig är lugnet på morgonen en underbar stund, Då jag känner friden inom mig.. ❤️

Nu har Juli börjat och jag har inte så lång tid kvar till semestern. Men än har jag några dagar kvar att jobba. men det känns ändå skönt att veta att jag snart är ledig och kan tillbringa min tid som jag vill… 😃

Men jag är inte den som planerar min ledighet i detalj och har allt inrutat och klart.. Jag har väl lite svävande planer som jag har tänkt att göra men inget spikat och klart. 🙂

Blir väl lite utflykter med mina barn och sen en tripp till Skåne och hälsa på vår kära Agneta med familj i hennes sommarstuga om vi kan få ihop det med våra tider.. 😃 Måste väl finns åkrar i Skåne som vi kan traska runt på också 😂

Undrar hur ni är om ni planerar hela er sommar när ni är lediga eller om ni tar dagen som den kommer 🤔

I vilket fall så önskar jag er alla en trevlig dag 🤗

Annons:
Twinflamewolf
7/2/14, 8:58 AM
#1

God Morgon !

Skönt med semester Sol hoppas du får en vilsam och härlig semester.Hälsa Agneta så gott om du åker till henne.

Kvavt är det här så kanske kanske kanske kan vi äntligen få åska,på tiden det får dundra loss lite men regn har vi då fått i mängder i alla fall.

Några få dagar kvar med nätet,sa ju upp abonnemanget sen blir det ett datorfritt liv och vet ni det ska bli så skönt för dator har verkligen gjort sitt i mitt liv.

Städar och donar lite som vanligt,skulle gått och handlat men fick för mig en massa annat så det får bli lite senare.

Ha en fin fin dag på er 🌺

Zeffe
7/2/14, 2:10 PM
#2

God Middag!

Är precis hemkommen från en promenad till byn och den blev dubbelt så lång eftersom en gångbro var avstängd. Luften känns lite kvalmig och mitt huvud säger mig att det blir urladdningar senare idag från Thors hammare. Halvvägs hem blev jag dessutom "överraskad" av en störtskur och jag blev som en dränkt katt. 😃Tur man har en torklina så man kan hänga upp sig där en stund.

Ni får ha en fin dag!

[Sol69]
7/2/14, 2:42 PM
#3

Zeffe kan du inte be någon ta kort på dig när du hänger på tork 😂

Zeffe
7/2/14, 3:15 PM
#4

Jag får be grannen nästa gång eller så försöker jag med en selfie som är så populärt. Bra tips! 😂

Twinflamewolf
7/2/14, 5:36 PM
#5

Ha ha ha helt underbart för tänk om man hade en riktigt stark lina att hänga sig själv på tork på 😂nu gav du då mig en id'e Zeffe 😃köpa en vajer och bara gunga och njuta😉

Nope ingen åska här men kvavt och jag börjar smått irritera mig på Thor som inte sköter sitt jobb och städar här,gruff Thor hit med dig och sköt ditt jobb vettja 😮😃

Näh,kollade smhi-s radar just nu och tror ni inte Thor drar söderut,vilken skurk 😮jo ett dunder gav han men sen drog karln tydligen Söderut.vilken enastående snåljåp jag vill ha åska i massor ju😭

Zeffe den bilden vill vi gärna se 😎

Nu mumsa vidare på jordgubbarna. Ha en fortsatt fin kväll på er 🌺

[Sol69]
7/2/14, 5:57 PM
#6

Skulle vilja se er två hänga på tork på en tvättlina 😂

Idag har jag varit ute på en liten promenad och sen grejat hemma lite.. skönt att bara vara ledig.. Här är det inte vidare kvavt. Så Tor håller sig nog borta. Men vist är det ett vackert skådespel…

Sen skulle jag gärna stå och titta på när du TW dansar runt i åskans dans 😂

Annons:
Zeffe
7/2/14, 11:15 PM
#7

Vi fick en del blixt o dunder vid 17-tiden och det gick inte bättre än att bredbandsuppkopplingen försvann, men det har fixat sig. Däremot fungerar inte telefon ännu. Undrar jag om jag tog fel tråd när jag hängde mig på tork 😂. Jodå, jag lovar att ta en bild nästa gång!

Upp till toppen
Annons: