Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 429 ggr
[Sol69]
6/30/14, 4:31 PM

En märklig sak

Idag när jag också en kollega var ute och åkte såg vi ett stort hjärtan ❤️ på himmelen. Tycker att det var ett fint budskap vi såg 😃

Annars har min dag varit som vanligt på jobbet.. fullt upp.. och herr vädergud har inte heller idag lyckats bestämma sig hur han vill ha det med vädret.. 🤪

Men har ni tänkt på att vi är inne på sista dagen i juni nu och att vi kan släppa allt gammalt och gå in i en ny månad med nya tag… 😎

Önskar er alla en trevlig dag 🤗

Annons:
Twinflamewolf
6/30/14, 4:50 PM
#1

Molnformationer kan vara underbara och säga så mycket och visst är det otroligt tjusigt med naturen på alla vis,land som i luften så är den magisk på alla vis.

Men vad retfullt det är,varje gång man lägger in första smileyn åker man upp i TS direkt men smiley nummer två då hänger man kvar i pågående inlägget 😃Det "buggar" och rockar loss hej vilt på nya  i fokus 😉

Ser att nån guldmynts shop finns inte heller eller har ni sett nåt jag missat tro🤔guldmynt hittar jag men ingen shop 😃

Ha en fin dag 🙂

[Sol69]
6/30/14, 5:08 PM
#2

Jo då det finns på din privata sida,, där du även hittar dina vänner 😃

Vist är det fint att sitta och titta på molnen.. och man kan få mycket budskap i dem om man tar sig tiden att titta.. Så stanna upp ibland och vem vet vad ni får för budskap.. 😎

Twinflamewolf
6/30/14, 6:03 PM
#3

😃 Jag har inga vänner för jag har aldrig brytt mig om den listan så kanske är det därför jag inte har nån shop heller 😃aaah får väl leta vidare för nånstans måste ju shoppen finnas ju 😉

Upp till toppen
Annons: