Dagens Hälsningstråd

En märklig sak

2014-06-30 16:31 #0 av: [Sol69]

Idag när jag också en kollega var ute och åkte såg vi ett stort hjärtan Hjärta på himmelen. Tycker att det var ett fint budskap vi såg Skrattar

Annars har min dag varit som vanligt på jobbet.. fullt upp.. och herr vädergud har inte heller idag lyckats bestämma sig hur han vill ha det med vädret.. Galen

Men har ni tänkt på att vi är inne på sista dagen i juni nu och att vi kan släppa allt gammalt och gå in i en ny månad med nya tag... Cool

Önskar er alla en trevlig dag Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-06-30 16:50 #1 av: Twinflamewolf

Molnformationer kan vara underbara och säga så mycket och visst är det otroligt tjusigt med naturen på alla vis,land som i luften så är den magisk på alla vis.

Men vad retfullt det är,varje gång man lägger in första smileyn åker man upp i TS direkt men smiley nummer två då hänger man kvar i pågående inlägget SkrattarDet "buggar" och rockar loss hej vilt på nya  i fokus Skämtar

Ser att nån guldmynts shop finns inte heller eller har ni sett nåt jag missat troFunderarguldmynt hittar jag men ingen shop Skrattar

Ha en fin dag Glad

Anmäl
2014-06-30 17:08 #2 av: [Sol69]

Jo då det finns på din privata sida,, där du även hittar dina vänner Skrattar

Vist är det fint att sitta och titta på molnen.. och man kan få mycket budskap i dem om man tar sig tiden att titta.. Så stanna upp ibland och vem vet vad ni får för budskap.. Cool

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-06-30 18:03 #3 av: Twinflamewolf

Skrattar Jag har inga vänner för jag har aldrig brytt mig om den listan så kanske är det därför jag inte har nån shop heller Skrattaraaah får väl leta vidare för nånstans måste ju shoppen finnas ju Skämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.