Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 739 ggr
Twinflamewolf
6/28/14, 8:51 AM

God Morgon 28 Juni

Morr'n på er alla glada 🙂

Nu är snart första sommarmånaden slut,tänk vad tiden går fort med oss.Inte var det så när man var barn inte då kändes sommar som en evighet.Regnat har det gjort i mängder och det är så himla vackert och underbart.I morgon väntas åska här och jag blir smått lack om den inte kommer för finns nåt underbarare än att trumma i åskans dån,alla energier som dessa väder fyller oss med så jag ska skriva och klaga jag till Herr Tor om han inte kommer hit 😉

Nu blir det ledigt en tid,sommaren väntar så i fokus får vänta det också fram emot hösten.Inte för vädret skriker sommar precis men men sommar är det ju i alla fall.

Ha en fin fin dag på er 🌺

Annons:
[NeferNefer]
6/28/14, 11:33 AM
#1

God förmiddag! Här har vi mulet. Lite åska skulle sitta fint här med, men det får gärna vänta till efter min promenad.

[Sol69]
6/28/14, 5:17 PM
#2

God kväll på er.. Idag har det inte åskat här än så länge Börjar blir rått och kallt här. 🥶 Så hoppas att det fina vädret kommer tillbaka igen,,

Men igår var det lite åska här,, Tråkigt nog så skadades ju flera festivaldeltagare i Bråvalla utanför Norrköping. Tycker så synd om dem. De har betalt dyra pengar och så får de inte se på banden. Skickar en tanke till den och de anhöriga. ❤️Sen är säkert inte stämmingen den roligaste på festivalen för de övriga när de vet att flera har skadats av åskan där. 😕Så även om den är mäktig att se på så ska man ha respekt för den 🙂

Nu är det snart dags för lite kvällsmat och sånt för min del.. Men vill i alla fall önska er alla en trevlig kväll 🤗

Zeffe
6/28/14, 8:02 PM
#3

Här regnar och mullrar det också. Så det blir en stilla afton idag och önskar er alla en trevlig helg. 🙂

Upp till toppen
Annons: