Annons:
Etikettallmänt
Läst 968 ggr
Twinflamewolf
6/23/14, 6:17 PM

I Fokus 3.0

Vad tycker ni om nya i fokus? tycker det blev kanonbra men bakgrunden hoppas jag man kan göra lite mörkare för den gör ont i ögonen men i övrigt blev det ett kanon resultat.

Bättre översikt och lättare på alla vis bara man lärt sig navigera runt så tummen upp säger jag 👍

Testar moderatikonen också 😉

Vad tycker ni då ?

Annons:
Twinflamewolf
6/23/14, 6:18 PM
#1

Testar även moderatikonen här för tidigare har den inte synts mitt i trådarna med chrome så nu får vi se om den syns efter ändringarna 😎

Twinflamewolf
6/23/14, 6:19 PM
#2

Nope ingen grön plupp där inte 😕🤔

Emouse
6/23/14, 6:24 PM
#3

Guldmynten då?

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Twinflamewolf
6/23/14, 6:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Guldmynten dyker upp men ser något annorlunda ut och man behöver bara klicka på't så sparas myntet sen klicka bort guldmyntsrutan.Lite enklare med andra ord 😉

Cahira
6/23/14, 6:35 PM
#5

Jag tycker det blir asbra. Modernare, oppnare och mindre instangt. Luftigt och jag tror det blir superbra nar man val vant sig vart allt sitter. Det kommer vara buggigt ett tag men dom gor verkligen ett kanonjobb med detta. :) Stor tumme upp fran mig!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Tarotstollan
6/24/14, 12:23 AM
#6

Jag är glad att jag slipper använda f5 knappen  för att uppdatera sidorna hela tiden.
Däremot är det svårt att se vilka inlägg som jag läst eller ej.
Jag har fått mörka sidan för att kunna läsa, alldeles för vitt annars!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Cahira
6/24/14, 12:31 AM
#7

VIlka inlagg som ar lasta eller inte kommer fixas fick jag hora. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
6/24/14, 5:38 PM
#8

Jo jag ser att sajten är väldigt ljus men hur gör man för att få den mörkare och behagligare att titta på…

Det ser ju fint ut annars men tar ett tag att hitta och vänja sig vid den nya sidan..

Twinflamewolf
6/24/14, 5:58 PM
#9

Allt känns bra,modereringen rubb och stubb men lite barnsjukdomar finns som exempelvis om man lägger in en smiley hoppar det gärna upp till ts igen och man får klicka ner sig.

Skulle in i personaltråden på himlen och där saknade jag rättigheter 😃men ett klick till så var jag inne i admin.

Är nöjd med nya i fokus men just ljuset får jag rejäl migrän av och tror inte jag blir kvar om detta otäcka ljus ska finnas kvar.Min dator vill inte ändra skärmens ljus så jag är lite låst och sitter just nu med solbrillor för det gör så jäkla ont både i ögon och huvudet 😕men annars är jag helt nöjd med nya upplägget men migrän vill jag då slippa kan jag lova 🤢och jag är den som har en hemsk sådan så snälla i fokus en mörkare bakgrund annars är jag rädd jag får säga tack för lilla mig 👋

Cahira
6/24/14, 6:59 PM
#10

Deras tanke var att allt som hanger pa kylskapet syns sa att det ar sa vitt ar med flit. Ar manga hickor nu men dom gor ett dunderkanonjobb och jag tror detta kommer bli asbra nar alla buggar ar fixade. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Tarotstollan
6/24/14, 8:42 PM
#11

#9. Jag tycker också det vita är jobbigt men som tur är så har jag ju två knappar på tangentbordet som gör att jag kan ljusa och mörka direkt!
Tyckte det var svårt igår med att se vad som var läst eller inte men det verkar vara fixat idag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Twinflamewolf
6/25/14, 8:06 AM
#12

Det verkar vara många som är nöjda med nya i fokus och ljuset fick jag stil på efter lite svära och om och men så nu ska väl migränen hålla sig borta i alla fall.

Nackdelen är jag får ändra om jag besöker andra sidor för dom blir för mörka i stället,man är visst aldrig helnöjd inte 😃

[Sol69]
6/25/14, 8:29 AM
#13

Nej det är ljust och de är lite jobbigt håller med.. Skulle kunna va en inställning du kan bestämma själv styrkan på det vita.. Nu är ju det andra också mörkare. och det blir ju jobbigt att fixa varje gång

Annons:
Upp till toppen
Annons: