Annons:
Etikettandligt
Läst 516 ggr
[Sol69]
6/21/14, 6:48 PM

Själens livsändamål

Det finns ett syfte och ändamål med allt som händer eller som inte händer i livet.

Det som händer är nödvändigt för att ditt livändamål ska uppfyllas och att du ska blir mer uppmärksam på saker som du kanske inte har noterat förut.

Det ger dig en känsla av att hur ditt liv än ser ut så har du möjligheten att lära, växa och utvecklas för att kunna välja nästa steg i den situation som du är just nu.. 

Då behöver du inte veta vad ditt livändamål är, utan du kan se varje möjlighet som ett steg i din egen utveckling.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[Ladymoon]
6/22/14, 1:18 AM
#2

# 1 - Det där har jag också funderat på, speciellt nu under det senaste året. Allt detta eskalerar väldigt mycket. Det finns för många människor på vår jord och en del av dessa barn som föds nu, kommer att leva under mycket svåra omständigheter.

Det är ju inte bara barnen även om de drabbas värst utan det verkar som att en del av mänskligheten åstadkommer dessa hemska saker som om de inte vare sig kände eller tänkte, som någon form av kalla robotar. 

Är detta något som ska ske? Kommer balansen att jämna ut? 

Jag upplever det som en väldigt hotfull värld just nu.

[Ladymoon]
6/22/14, 1:20 AM
#3

Ett tillägg till mitt förra inlägg.

Jag kan inte ta avstånd till den yttre världen och och därför mår jag väldigt dåligt av hur välden har blivit.

kanske jag är inne på fel forum………….

Upp till toppen
Annons: