Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 380 ggr
Twinflamewolf
6/21/14, 8:28 AM

God Morgon 21 Juni

God Morgon på er 🙂

Hoppas ni haft en skön Midsommarafton,här blev det lugnet självt.Är ingen firare av storhelger utan föredrar lugnet och bara njuta.

Midsommar här brukar bli rena hysterin med alla turister som strömmar till och man reser midsommarstången en lång tid efter i olika byar sen får dom stå hela året för att sen tas ner och kläs om för nästkommande midsommar.

Det verkade lugnt överallt och folk var nog mest inne för det var så kallt men visst såg man en strid ström gå ner till Gropen där det är festligheter med dans,majstång och lite annat smått och gott.Många är ju väldigt traditions fasta att det ska vara på ett speciellt sätt under storhelgerna och här bär vi gärna sockendräkt under midsommar men i år åkte inte min på.Dom där är ju så in i vassen varma och krångliga att sätta på sig rätt och dom äldre har ofta synpunkter på om något sitter det minsta lilla snett men i år var det bra dräktväder när det inte var varmt men jag orkade inte trassla på mig min och var ju bara i lugnet hemma med nära och kära så varför anstränga sig och svära i onödan över den 😃

Önskar er alla en kanonfin dag och en fortsatt skön midsommar helg 🌺

Annons:
[Sol69]
6/21/14, 9:08 AM
#1

God morgon på er alla!

Igår hade jag en lugn dag och kväll med mina barn. Så det blev inget större firande före mig heller utan bara umgås med mina barn. Då främst dottern som är tillräckligt gammal för att vilja umgås med mamma och inte bara vänner. 😃

Den här helgen blir förövrigt väldigt lugn och bara vara med mina barn och njuta av ledigheten.. Har ju tre veckor kvar till semestern så tänkte jag behövde ladda batterierna så jag orkar jobba de sista veckorna.

Önskar er alla en bra midsommardag.. 🤗

Upp till toppen
Annons: