Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 504 ggr
[Sol69]
2014-06-16 10:56

Lugnt och stilla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Här springer tiden fram och de är redan mitten på Juni…Oj va fort det går.. Hinner varken med mig själv eller sajten känner jag.. Så får ursäkta att jag just nu inte alls har samma aktivitet som vanligt.. 😊

Men nu är det snart semesterperiod på jobbet och schemat är extra tufft så tiden flyger iväg.. 🥵Men hoppas att veckorna går snabbt och de snart är dags för min semester 😎

Ser ut att vara mycket lugnt här inne. Så de märks nog att alla andra också har mera att göra som håller en från datorn.. 🤔

Önskar er alla en trevlig dag.. 🤗

Annons:
[Bettanbop]
2014-06-16 17:12
#1

Ja snart är det semester 👍 fem veckor ska jag ha i år 😂 

Allt börjar lugna ner sig lite var stans nu. På min förskola börjar barnen droppa av och vi får tid till att städa och plocka undan inför stängningen av förskolan som ska vara stängd i fyra veckor. Trevligt att komma tillbaka till en fräsch lokal sen. Här i trakterna har vi många norrmän på somrarna och de har börjat dyka upp också 😃

Fin blombild du har lagt in, själv är jag i väntans tider för att buskar och sånt ska växa till sig, ska bli så fint sen när det väl blivit lite kraftigare och börjar å blomma 🌺

Cahira
2014-06-17 00:43
#2

Joda det ar fullt upp aven har! Jag har inte tillrackligt med timmar pa dygnet langre, trots 4-5 timmar somn per natt. 😴

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Tolv12
2014-06-17 12:09
#3

Ja jag åtefinns utomhus någonstans i den svenska sommaren 🙂

Återkommer mer regelbundet i höst igen 😂

Twinflamewolf
2014-06-18 15:17
#4

Håller med utomhus är bäst sommartid och forumen verkar hur lugna som helst ju.

Ser jag lämnar lite stavfel efter mig skriver från mobil så det blir vad det blir men kan läsas 😃Skaffade en ny nyligen jag som kämpat emot så,den förra giick det inte att skriva stor bokstav med och inga smileysar fick man in heller så den här får jag väl ändå säga jag är nöjd med om än under liiiiite protest 😉

Härligt med smestertiderna men så många som stressar på ändå och är lika slut efter den när dom åter är på jobbet så slppna av i sommar och ta det lugnt,ladda batterier och bara må bra 😎

Upp till toppen
Annons: