Annons:
Etikettallmänt
Läst 730 ggr
Twinflamewolf
2014-05-30 18:18

Underbart Initsativ

Jag hoppas att Terry Evans läser på sajten Druid och Shaman för det här är en fantastiskt fin insats för ökad förståelse för våra barn som lever med andligheten dagligen.

Det finns så många som vill göra oss till si och så speciellt när vi är barn och dom vuxna inte alltid förstår.

Vi kan omöjligt se bort från vad barn berättar för oss om vad dom ser,upplever,hör och får vara med om.Men som vuxen är det lätt att bara vifta bort som fantasier när det för det unga barnet är full verklighet.

Jag tycker det här är en underbar möjlighet för både föräldrar och barnen att få förstå.Att utan uppförstorande eller förringande av annan människa stor som liten man är inte sjuk man har enbart ett seende som inte alla har.

Sånt här ska uppmuntras och jag hoppas innerligt att Terry banar väg för förståelse helt utan dömande av ungdomar och barn som faktiskt verkligen på riktigt ser andarna.

Skeptiker reagerar redan i frågan men jag undrar jag hur dom skulle ställa sig om deras egna barn kom och sa jag ser mormor eller hör morfar.

Det finns så många exempel på där barn sett förfäder dom omöjligt kunnat känna till men ett foto har kommit fram och barnet har sagt-mamma honom eller henne såg jag nyss.

Så döm inte era barn,låt dom vara som dom är.Dom är öppen för en helt annan dimension och det är inget som helst fel med det.

Jag vill rikta ett stort tack till Terry Evans och önska honom all lycka till för det här det behövs för så många barn och föräldrar som möter andevärlden tillsammans med sina barn,förståelse mellan människa och ande och framför allt förringa inte det barnen ser och vet dom om några kan det här med andevärlden ❤️

Annons:
Tarotstollan
2014-05-30 18:30
#1

Bra skrivet TW!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2014-05-30 19:01
#2

Jag tycker mycket bra om Terry Evans, fast jag aldrig har träffat honom IRL, och jag anser att han gör ett makalöst jobb i en hemsk motvind, skapad av illasinnade skeptiker. Han är mycket stark!

[Bettanbop]
2014-05-30 21:37
#3

👍 Jag gillar också Terry

Cahira
2014-05-31 00:19
#4

Jag gillar Terry jag med, speciellt sedan avsnittet där en skeptiker tänkte lura dom och nämde en falsk händelse som inte hade hänt och han pekade ut det på ett vänligt sätt och påpekade för tonåringen vad han måste göra med sitt mående. Priceless!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Twinflamewolf
2014-05-31 10:25
#5

Håller med er till fullo han gör ett kanon jobb och möter alla med vänlighet.

Chip Coffey och Chris Fleming hade för några år sedan ett program där dom hjälpe både föräldrar och mediala barn tillsammans med en kvinnlig psykolog och dessa barn fick lära sig leva och hantera sina förmågor vilket resulterade i att deras vardag blev som alla andra barns och andevärlden blev en naturlig del inte främmande och skrämmande.

Både föräldrar och barn fick den hjälp dom så väl behövde samt fick möjligheten att träffa andra barn med lika förmågor.Så jag tycker Terry gör det kanon som banar väg för förståelse att dessa barn är precis som alla andra men har förmågan att se och höra andra sidan inget konstigare än så.

Upp till toppen
Annons: