Dagens Hälsningstråd

Trevlig Kristi Flygare

2014-05-28 16:54 #0 av: Twinflamewolf

Så var det en helgdag på gång igen då,jag hade helt missat Kristi Flygare och kom på't igår inne på en dold sajt där en medlem skulle få lite långledigt.Vilken usel koll va Förskräcktoch nästa vecka kommer pingsten sen är det inte långt till midsommar.

Önskar er alla en underbart skön Helg Blomma

Anmäl
2014-05-28 18:13 #1 av: [Sol69]

Men vad är man firar på kristi flygare Funderar Jag har inte förstått det riktigt det är bara en helgdag för mig.. Skrattar

Men trevlig helg i alla fall på er alla Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-05-28 18:18 #2 av: [NeferNefer]

Jesus fick äntligen sitt flygcert?

Nä, men det är väl då han steg upp till himlen, efter att ha korsfästs och knatat ut ur sin grav och väckt uppståndelse bland folket. Eller hur det nu var. Fniss!

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-05-28 18:19 #3 av: [Bettanbop]

Ja jag hörd också något om att det är Kristi flygare, men jag hade ändå min lediga dag i morgon. 

Hoppas bara att jag kan njuta av min lediga dag Pustar min fibro har varit dubbelt aktiv sedan i måndags Vilar huvudet i handen är nog endast öronen jag inte har ont i men där piper tinnitusen istället Lipar 

Önskar dig och alla andra en skön och fin kristi flygare Tummen upp

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.