Annons:
Etikettmoder-jord
Läst 865 ggr
[Sol69]
2014-05-26 10:19

Moder jords Energier

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit ute på en promenad och fåglarna kvittrade. Solen sken och vågorna slog så fint emot stranden ❤️ När jag var mitt ute på udden då jag hade vatten runt om mig på nästan alla sidor, så bad jag vinden och solen om att ge mig av dess energier. 😃Jag kände hur värmen och vinden drog i mig och jag kunde känna hur jag blev fylld av dess energier 😎 En underbar känsla av dess energier och krafter 🌺 Verkligen en healande känsla inom en att gå där i naturen ❤️

Annons:
Twinflamewolf
2014-05-26 12:04
#1

Visst är det för härligt vilken kraft vår Moder Jord har att erbjuda,helt underbart 😎

Härliga bilder du lagt in Sol det är verkligen vackert där nere,såg bilderna i tråden sommarbilder också,hur härliga som helst 😎

[Sol69]
2014-05-26 12:37
#2

Tw du är välkommen att ned och ta en promenad med mig.. Vi kanske kan göra någon form av energi Ceremoni tillsammans😎

Fick känslan att jag ville gå ut i vattnet och sätta mig på en sten och bara ta emot moderjords energier.. Men kom på att de är för kallt i vättern än.. jag är en riktig badkruka 🥶

Twinflamewolf
2014-05-26 16:32
#3

Vättern är ju som Siljan här svin kall men det brukar inte stoppa mig fast å andra sidan är jag ju ständigt varm så det vill mycket till för att jag ska tycka vattnet är för kallt 😃

Det får vi göra framöver och det där att du ville ut i vattnet är en renings process din ande ville du skulle genomföra eftersom vatten är så renade och full av underbara vatten andar som verkligen kan skölja bort massor med negativt som tar fäste på oss i vår vardag.

Kommer jag ner så måste vi plums i plurret,var många år sedan jag badade i Vättern så då ska det doppas i alla fall jag för badkruka har jag aldrig vart tvärtom så är det svårt att få upp mig på land igen 😃

[Sol69]
2014-05-26 17:47
#4

Brukar tänka på att jag sköljer bort negativa saker när jag duschar men det är ju inte samma sak riktigt. Men i brist på badvänliga sjöar på vintern så får det duga 😃

Cahira
2014-05-27 02:16
#5

Helt underbart! 🤗

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
2014-05-27 11:00
#6

Idag får man verkligen hålla i hatten annars blåser den av… Riktigt friska vindar.. Fram på dagen när temperaturen har ökat lite ska jag nog gå med till vattnet och ta in alla den energin vinden ger.. 😎

Annons:
Upp till toppen
Annons: