Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 626 ggr
[Sol69]
2014-05-20 13:31

Egen parkering

Läste denna artikel i Aftonbladet.. 😃Behöver vi verkligen en egen kvinnoparkering 🤔Borde de inte se till att det är säkert att parkera för alla istället 🤔

http://www.expressen.se/motor/har-far-kvinnor-egna-storre-parkeringar/

Annons:
Twinflamewolf
2014-05-20 14:08
#1

Det var det sjuksta jag hört 😂 snacka om att provocera fram mera brott och rosa dessutom 😕nästa anhalt är väl en spegel och sminkbord så vi kvinnor ska kunna spegla oss när vi kliver ur bilen på vår rosa lilla parkering,men gud vilket larv 😮som du skriver Sol se till att göra det säkert och det för både män och kvinnor 😎

Rosa parkering,voine voine 🤓

[Sol69]
2014-05-20 14:19
#2

Ja det låter ju löjligt och väldigt dumt.. Som om vi behöver specialbehandling.. 😃Nej men familjeparkering och extra breda för de som har svårt att gå ur bilen är ju bra om andra kan respektera det och låta dem som behöver det använda dem 👍

agneta-43
2014-05-20 15:31
#3

Urp säger jag vilket larv… Jisses amalia varför behöver kvinnor bredare parkering??? Varför utmärka platserna med rosa färg??? Varför behöver just kvinnor mer säkerhet än män??? Jag tänker som så att det ofta nu förtiden är de gamla som råkar illa ut… kanske har jag fel! Ja ja men jag retar upp mig på detta med att säkra för kinnor och dessutom välja färgen rosa (ryser) 

Nu snart har jag ingen data kvar vet inte om datan blev tokig av färgen och det jag skrev, men den luktar inte friskt så hej svejs på ett tag 👋

Medarbetare på Druid & Shaman 

Twinflamewolf
2014-05-20 17:12
#4

😃 Fluff fluff 😃

Tarotstollan
2014-05-21 01:24
#5

Tycker mest det ser ut som parkeringsplatser för kvinnliga Ufo-förare!😉

Större parkeringsplatser är ju ett +, det är svårt att både komma in och ut ur bilen om man inte är smal, och det var längesedan jag var smal! Står det då bilar på båda sidor om bilen får man åla sig in om man inte skall skada bilen bredvid.
Oftast får föraren backa ut innan jag kan hoppa in och sätta mig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: