Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 749 ggr
[Sol69]
2014-05-20 09:01

Lugna gatan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla som råkar dyka in här trots sommaren är i antågande.. 👋

Har lagt märke till att det är ganska tomt och tyst här inne nu.. Men det är nog ganska naturligt i och med att de flesta vill vara ute i naturen när det är varmt och skönt ute.. 😎

Men jag tror att det är bra för oss nordbor att få lov att vara ute och ladda våra batterier. Tror vi behöver det efter den mörka årstiden..

Själv blir det en promenad och njuta lite av alla fåglar som kvittrar och sen är det fixa lite mat och sånt innan jobbet.. 😃

Önskar er alla en bra dag och en underbar kväll 🤗

Annons:
Tolv12
2014-05-20 10:57
#1

God förmiddag!

Kikade för ovanlighetens skull in på sidan. Ja det blir färre inloggningar nu, överhuvudtaget så är jag inomhus allt mer sällan och spenderar tiden utomhus mer och mer för varje vecka. 

Ha det gott!

Twinflamewolf
2014-05-20 12:06
#2

God Dag i tråden !

Ja nu är det lugna gatan på forumen igen,det märks att folk inte sitter lika mycket vid datorn.Själv har jag en massa annat som tar upp min närmaste tid så här blir det bara kika in lite snabbisar.

Fina dagen ska ni alla ha 👋

[Sol69]
2014-05-20 12:58
#3

Jag har varit ute på en timmes promenad på förmiddagen.. och det är så grönt och fint ute.. Men det syns att det har regnat mycket. Det finns en del vattensamlingar i skogen.. och det är fasligt mycket knott och mygg ute.. men de gillar inte mig.. 😃

Nu är det mat som gäller här och sen kaffe innan de bär av till jobbet.. Man känner ju att man vill passa på att vara ute och njuta medans vädret är fint 😎

Så blir en snabbis här inne lite då och då för att kolla läget.. Sen ute igen och njuta av vädret.

☀️

Twinflamewolf
2014-05-20 13:06
#4

Var glad Sol för att myggen inte gillar dig,här är det tvärtom 😃 dom dras till mig och jag får riktiga blemmor till myggbett speciellt den här tiden blir betten stora sen mer normala men mumsa på mig det ska dom tydligen göra hela säsongen 😃

[Sol69]
2014-05-20 13:20
#5

Kanske är min mors norrlandsblod som de inte gillar som ju finns lita av i mig 😂

Cahira
2014-05-22 06:56
#6

Jag hörde/läste nånstans att myggor föredrar vissa blodtyper över andra. Och hormonnivåer m.m. påverkar hur "gott" man luktar för en mygga och andra blodsugare.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: