Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 459 ggr
[Sol69]
2014-05-16 17:40

Äntligen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll på er alla!

Äntligen är sommaren här med sina dryga 20 grader och sol 😃

Har tänkt på att alla verkar gladare när det är soligt och varmt ute,, Så nu får vi hoppas att det håller i sig tills hösten kommer långt fram i september 😎

Önskar er alla en trevlig fredag och helg.. 🤗

Annons:
agneta-43
2014-05-16 21:46
#1

God sen kväll 🙂

Det blev så att jag vaknade med dunderskallebank så fy in i norden 😕 Värktablett intogs fast jag visste att den inte skulle göra nytta… Den värk som jag kallar fibrohuvudvärk biter inga tabletter på tyvärr. Men men det var bara att göra sig färdig för första och sista arbetsdagen denna vecka. 

Ett underbart välkommnande fick jag av en pojke som sekunderna före mig gått in genom dörren, vänder sig om och ser mig, sliter upp dörren samtidigt som han skriker Agge!! Agge kommer 😃 värdens godaste kram fick jag med sedan när jag kommer in efter att ha hängt in väskan kommer ytterligare en liten kille som brer ut sina armar mot mig och sär agg agg agg 😃 Jag behöver nog inte säga varför jag älskar mitt jobb ❤️

Jag välkomnades även av mina kolleger och sedan får jag veta att vi ska ha matteträff opps!!! Inte alls förberedd, men det gjorde inget utan vi som är med samlades för en kort färd till nästa förskola och efter den träffen tillbaka till vårt för lunch och då får jag höra ett barn fråga min gravida kollega "Kan du simma?" (pojken tittar på min kollegas mage hela tiden nästan, bara korta glimtar upp då hon svarar) Ja, det kunde jag förra gången så det tror jag nog, men jag får nog plaska runt i ryggsim. Då säger han "magen är stor och rund!" Hon svarar "Ja, det ser ut som en badboll" Han säger då "Kan du med flyta?" 

😃😂 hahahaha jag visste inte vart jag skulle ta vägen gud vad jag skrattade 😃 och vi som försöker att inte prata över borden hihihihi men det går ju inte låta bli att lyssna på barnens frågor och funderingar 😃

När jag kom hem klippte älskade Jimmy gräset på framsidan, efter en paus blev det en färd till affären sedan klippte jag baksidan 🥵 det var ingen dans på rosor precis då det regnat floder så gräset hade växt till en äng och leran under gräset var hal och mjuk 🥵. Gräsmattan blev nästan färdigklippt innan bensinen tog slut och då hade vi fyllt på nytt, det fanns kvar i dunken, men mina krafter var slut… Svim och spyfärdig raglade jag till altanen för att samla kraft att gå in och be Jimmy ställa in klipparen till imorgon. Nu en film sedan sova och hoppas på en huvudvärksfri dag imorgon

Ha en underbar fredagskväll 🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

Cerese
2014-05-17 07:02
#2

Här skiner solen, underbart i hänryckningens tid SkrattarTrevlig Helg!

"Den sorg Ceres känner när hon förlorar sin dotter i den kalla, dystra vintern, och den glädje hon känner när de återförenas i under sommarens härliga tid."

Twinflamewolf
2014-05-17 16:00
#3

God Eftermiddag på er !

Full fart med andra ord Agneta 😎

Är inte så aktiv just nu,fick bud i går om en nära släkting som ligger inför övergången till andra sidan.Mor och far har åkt till sjukhuset.

Mor ringde nyss och det ser illa ut så jag måste säga jag är inte på humör för forumen just nu.

Önskar er en skön Lördags Afton 🙂

agneta-43
2014-05-17 22:08
#4

Go kväll

Sorgligt TW 😕 täker extra på dig nu 🤗 förstår om du lägger ner forum för ett tag. Kramar igen

Denna dag har jag hämtat min dotter och barnbarn, sedan har jag räffsat hela baksidan av tomten och endast en fjärdedel av framsidan kvar. Jimmy och jag handlade mitt i detta sedan grillade han, min dotter fixade klyftpotatis medan jag fortsatte räffsa. Vi bar även ut vårt badkar som stått på altanen sedan i vintras, sengjorde det och fyllde på med vatten så vår lilla goding kunde bada och plaska och dyka, senare efter matintaget fick han för sig att ha vattenkrig med mormor. Jösses jag sprang och skrek jag vill inte jag vill inte medan jag balanserade kaffemuggen med kaffe i och i andra handen mina solglasögon och en vattenflaska 😂 Jag lovar att jag blev dyblöt från topp till tå 😂

Nu har jag städat undan lite både ute och inne, men dammsugning får bli imorgon, nu blir det film med goa sonen 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: