Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 315 ggr
Twinflamewolf
2014-05-14 09:15

God Förmiddag 14 Maj

Jaha ja då sitter man vid den där datorn nu igen,hmm funderar på om jag ska införa två veckor dator fritt varje månad för nu har det vart alldeles för mycket en tid.Nåja en ursäkt har jag ju för det förstås att jag legat sjuk och inte haft orken till mycket annat men nu då när man piggnat till borde man ju kunna låta bli va 😃

Vi får väl se hur det går med den saken ☺️

Aja det visar sig och ni ska alla ha en underbart skön dag 🌺

Annons:
agneta-43
2014-05-14 13:54
#1

Datorn blir en ful vana så sort och så lätt 

Mår inte bra idag heller, svettas som vet inte vad och har ont i magen och mår illa så jag måste tvinga i mig mat 😕

Inte nog med det så flyttade jag underkäken mot höger och det small till i vänster sida av käken i "gånggärnet" AJJJ så öm jag är nu 😕

Just nu meddelar jag jobbet dag för dag och hoppas det fungerar för dem utan mig, fasen så hemskt det är att behöva ha dåligt samvete för att en blir sjuk!!! 😕 Allt stämmer som står om förskolläraryrket… vi jobbar fast vi är sjuka mm mm Ja ja hoppas jag mår bra imorgon eller att illamåendet åtminstone är borta för då jobbar jag garanterat så samvetat kan må bra 

Ha en bra onsdag🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

Twinflamewolf
2014-05-14 13:57
#2

Krya på dig Agneta 🌺

Jobbigt när man mår så där,känner mig piggare från förkylningen men borta är den inte fast betydligt bättre i alla fall.

agneta-43
2014-05-14 14:12
#3

Tack TW och krya på dig med 🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
2014-05-14 19:44
#4

God kväll på er..

Idag har det varit vädertryck.. för jag har haft huvudvärk sen 12 på jobbet.. och var tvungen att ta en tablett när jag kom hem och lägga mig och vila.. 😕 Men nu känner jag mig skaplig igen,, 🙂

Agneta du har ingen anledning att ha dåligt samvete om du är sjuk och hemma. Dels så gör du inget bra jobb då och sen är du en smittorisk om du går till jobbet.. Vi på jobbet har en person som gärna går förtidigt och det betyder att hon riskerar att smitta oss och alla vårdtagare när hon är på jobbet fast hon inte borde.. 🤔Så vi är överens om att det är fel att jobba sjuk. att vi hellre tar att det blir lite strul att ringa in en vikarie.. 😃

Jo vist kan man lätt fastna vid datorn 🤪Men så länge det inte styr livet och vad man ska göra så är det ju ett simpelt nöje.. Och det är ju faktiskt så att vi har vår vänskap via datorn.. 😃Och vi hade kunnat göra värre saker än att sitta här och skriva till varandra 😎

Hoppas att alla har haft en bra dag och får en underbar kväll 🤗

agneta-43
2014-05-14 21:30
#5

Ja jisses vilken åska det blev 😮 dunder och brak och ett riktigt åskregn ☔️

Jag hoppas att det vänder nu och blir mer uppehåll åtminståne så vi kan klippa vår vildvuxna gräsmatta 🤪 det ser mer ut som en äng än en tomt nu efterom gubben först var sjuk och inte flyttat fram klipparen förrän till nu när han åkt till annat land. Så jag lär få klippa gräset tillsammans med Jimmy hahaha jag ska nog se till att vi delar den bördan i helgen 😃

Jo visst har du rätt Sol och det är ju därför jag stannar hemma, men ändå mår jag lite dåligt av att tänka på hur de kanske har det… Nu i kväll kunde jag i alla fall äta utan att må illa så det går fort framåt nu. Mår jag inte illa imorgon och min kropp orkar med mer än idag så blir det jobb på fredag så jag kan jobba på i helgen med 🙂.

Sov gott alla godingar när det är dags för er, jag blir uppe att tag till för att invänta en kvällsarbetare och höra om hon hört något om jobbet. Sussa gott 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: