Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 436 ggr
agneta-43
5/12/14, 1:19 PM

Måndag 12 maj

Mulet och grått även denna dag, men vad gör väll det en dag som denna? Inget för min del för jag fick vackert avboka ett par dagar från arbetet pga att jag mår som Stefan mådde i helgen 😮 Inte förkyld, det bet inte men jag fick svimningskännsla svettningar illamående mm så ett samtal sedan soffan och jag har försökt vara inne här och försökt läsa, men ögonlocken var för tunga så mycket sömn blev det mellan 7-12

Hoppas ni andra mår bättre och även har bättre eller mer vackert väder. Hur som önskar jag er en underbar dag 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
Twinflamewolf
5/12/14, 1:41 PM
#1

Goadagilagens på er 🙂

Krya på dig Agneta❤️,jobbigt det där när man vill men inte orkar.Förkylningen håller på ge vika nu och rastlösheten stor.Vill försöka komma iväg och träna den här veckan men det är nog att satsa lite för högt 😃nåja viljan är det då inget fel på och så fort man försöker röra sig ute känner man att svagheten finns och det var ju bara i går jag hade hög feber så jag borde ju veta bättre ☺️

Hur som hoppas jag ni andra känner er krya och pigga,en finaligens dagelidag ska ni också ha 🌺

Ha ha ha försökte hitta låten med Tore Skogman medicin med det samma men hittade bara det här 😂gööööölli gööösch då 😃Agneta och jag får sjunga och spela handklaver så vi blir friska 😂

På med högsta volymen nu,för nu rockar vi loss så det ryker om oss  😂

agneta-43
5/12/14, 1:46 PM
#2

Kom igen Lets sjung 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
5/12/14, 6:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God kväll på er..

Och krya på er sjuklingar.. Just nu är jag pigg så smitta inte med mig i tanken nu.. 😃

Har varit ett blött väder.. inget kul alls att vara ute i och jobba.. Men jag hade tur för det regnade när jag var inne hos vårdtagarna och var uppehåll när jag gick i mellan.. 🙂

Men när jag åkte hem från jobbet var det så regnigt en stund att det var som att åka på en sjö det han inte sjunka undan ordentligt. Men ju närmare hemmet jag kom desto bättre blev det 😎

Nu har vi ätit stuvade makaroner och det är något jag inte kan göra utan att den ena katten får en egen liten tallrik och får några makaroner att äta. Han bara älskar dem.. Tokig katt.. 😃

Var tvungen att testa om jag hade lyckats att ändra ljudet på syster ysters mobil så hon hör den. och se hon svarade.. 👍Så nu behöver man ej prata med en svarare längre.. hatar dessa svarare och är hellre tyst.. 🤐

Önskar er alla en trevlig kväll och en bra start på veckan.. 🤗

agneta-43
5/12/14, 10:41 PM
#4

Hahaha ja tänk vad du lyckades med för jag kollade på film med mina hörlurar och jag hörde tydligt signalen 😃

Jag är glad att jag sa att jag skulle vara hemma även tisdag fy vad jag är yr och mår illa samt en mage som gör ont 🤢 blääää kan nog bli längre tid hemma än vad jag vill… Som du sa Sol, när Agneta stannar hemma mår hon annat än bra hmmm så bängt att svimma och sedan efter några få timmar åka till jobbet fast huvud och kropp inte var med + att vi hade kvällsmöte 🤪 Nej det gör jag inte om, nu ska jag försöka tänka på mig, är jag sjuk är jag hemma Basta 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

Tolv12
5/12/14, 11:07 PM
#5

Det har varit grått, regnat och lite blåst. Det gör inget för idag är årets bästa dag, en av 12:orna i Tolv12 infaller just idag och har varit en underbar dag som slutade med blå himmel, sol och t o m en stor måne!

Trevlig kväll o kram!

Upp till toppen
Annons: