Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 352 ggr
Twinflamewolf
2014-05-11 06:20

God Morgon 11 Maj

Jahapp då var Söndagen här och regnet det hänger som vanligt i luften men hur är det man brukar säga,Maj kall och grå fyller bondens lada.Jah nåt i den stilen var det visst 😃

Fortfarande snörvel och jag som visualiserade mig så frisk till idag,suck gick inte alls det 😕Måste bege mig ut och handla hur mycket skallen än snurrar.Man blir ju aningen knepig när man har feber och är ute,det blir som en rundgång i knoppen och man känner sig som en våt raggsocka.Tjohoo en billig feber fylla så vem vet kanske blir det lite kul också,njäh knappast men äta bör man annars dör man säger dom som vet 🤪Äh försöker bara peppa upp mig lite för nu har jag tråkigt av att bara vara inne 😃

Hur som haver ska ni alla ha en skön Söndag 🙂

Annons:
åkerhumla
2014-05-11 08:23
#1

God morgon! Inget snörvel här men en fullspäckad dag med vedklyvning, städning, tvättning, husvagnar ska hämtas och förhoppningsvis lite stickning. Vilodag? Vad är det?


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

agneta-43
2014-05-11 08:38
#2

God morgon

Här är det grått och marken våt trist som bara den, men bara att gilla läget

Här blir det kaffe nu sedan tuffa bort till affären och handla lite för Hipp Hipp idag är det Jimmys födelsedag Hurra hurra Hurraaa 🌺 Blev att avsluta sången här för när jag gick ner och började sjunga avbröt han med "Ähh lägg av den har jag hört så många gånger nu!" 😂

Så här ska vi förbereda oss för god mat och gott fika för födelsedags"barnet" fyller 21 år idag 🎈🎂🎁❤️🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
2014-05-11 09:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon på er alla!

Nu är jag vaken och uppe med mitt kaffe 🙂Men ute är det regnigt.. Så det blir ingen lång promenad idag och kanske är det bäst för känner mig lite seg i benen efter vår promenad över stockar och stenar och bergsklättring och åkervandring.. Men som sagt kul hade vi i alla fall.. Men idag är fötterna bättre jag tror att mycket av värken berodde på att de var så extremt kalla efter att varit våt länge.. Fick sova med socker på mig 😂

Att komma hem till Agneta är som att komma hem till en syster. Det kände jag vid vår första träff det sa bara klick. det var som om vi hade känt varandra i evigheter. 😎

Hälsa Jimmy och gratta så gott från mig också.. 🎈🎂

Önskar er andra en underbar söndag och hoppas att ni får njuta av dagen på ena eller andra sättet 🤗

Upp till toppen
Annons: