Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 638 ggr
[Sol69]
2014-05-10 10:11

Lördagens bravader

God förmiddag!

Tänkte bara kila in och säga hej till er innan jag åker iväg till Agneta.. Vi brukar försöka att träffas ibland och umgås och ha lite roligt tillsammans..

Men vädret är inte vidare roligt idag.. grått och mulet.. så hoppas att det spricker upp så vi kan gå ut och njuta lite av omgivningarna.. Vi har en gammal runsten vi var ute och skulle känna av lite som vi inte hittade förra gången.. 😃

Tja nu måste jag slita mig från datorn.. Önskar er alla en trevlig dag..

.

Annons:
Twinflamewolf
2014-05-10 10:18
#1

God Dagens i tråden !

Inga större bravader här inte,bara nysa,snyta,hosta.Det blir inte roligare än så idag 😃

Ha en trevlig dag Agneta och Sol,kul att träffas IRL också 😎

Ha en fin fin Lördag alla 🌺

agneta-43
2014-05-10 10:27
#2

Ja nu är det dags att skaka sig loss från soffan för kaffet är urdrucket 🙂 Måste hinna göra mig klar och även handla hem lite, men som sol sa så är ju inte huset tomt om hon kommer före jag är tillbaka 😃

Gubben min tog över min sänghalva inatt innan jag skulle lägga mig och det är baske mig inte lätt att flytta på en sovande karl 😂 sedan har han både snarkat högt och djupt pga förkylningen och bufat på mig så min sömn blev annat än bra, men men så är det ibland bara att gilla läget 🙂

Krya på dig Twinflamewolf 🙂🤗 och ja sol och jag ska ha det jättekul och bubbla på om ditt och datt och förhoppningsvis hittar vi runstenen denna gång och kanske händer det en del annat också 🙂

Ha en underbar lördag 🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Bettanbop]
2014-05-10 16:39
#3

Hej hopp 👋

Det var någon knaslund som ringde och väckte oss tidigt i morse 😛 så gick det med den sovmorgonen 🤪

Gubben min och jag klev upp och fikade i lugn och ro, sen satte vi igång med vårat projekt i hallen som ska få sig en ansiktslyftning 😉 Det blir nog kanoners när det blir klart 😃

Kul att ni ska träffas Sol och Agneta, toppen 🙂  kanske jag skulle åka till Åkerhumlan och presentera mig 😎 ni får berätta sedan om ni hittade stenen.

Krya på dig TW , här får du en krya på dig 🤗

Twinflamewolf
2014-05-10 19:18
#4

Tack Agneta och Bettan,ska faktiskt krypa till kojs redan nu sen i morgon har jag bestämt att jag är dunderfrisk eller vad tror ni lyckas jag visualisera och attrahera det till mig,vi får välan se🤦‍♂️😃

Hoppas ni fick en kanon rolig dag Agneta och Sol 😎

Upp till toppen
Annons: