Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 487 ggr
Twinflamewolf
5/2/14, 10:50 AM

En hispans,,,,,

Skön Helg och Fredag ska Ni alla ha 🌺

Här skiner solen men det är kyligt i luften men vackert underbart och klart väder !

Annons:
Pysslan
5/2/14, 11:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bara lite moln och inget regn men inte så varmt som jag hade önskat. Hoppas värmen kommer tillbaka snart så att man kan sitta ute och njuta av alla blommorna.

Trevlig helg på er alla 🙂

(foto:   Pysslan)

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

[Sol69]
5/2/14, 12:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God dag på er alla!

Har hunnit med en del på förmiddagen hemma och även varit ute på en promenad. Men det är mycket kallare nu och man får plocka på sig lite mera kläder nu när man är ute.. 🙂

Men det är ändå mycket energi i omlopp i naturen nu och det ger en liten kick av att vara ute… 😃

Nu blir det att äta lite lunch och sen bege sig ned på stan..

Önskar er alla en trevlig fredag och helg.. 🤗

agneta-43
5/2/14, 2:43 PM
#3

Sol hade vi redan halv 5 och -3 grader jag fick skrapa rutorna på bilen för Mariette som skulle låna min cykel för att motionera sig och Ixa fick istället gå då min andra handbroms gick sönder nu har jag en cykel utan någon broms alls 😕 Hoppas Steffe kommer hem så pass tidigt att han hinner se över och ev laga så jag kan fortsätta cykla nästa vecka. För två veckor sedan när jag började cykla höll jag på att krocka med cykelstället på jobbet pga att bromsarna plötsligt strejkade. Jag valde den andra vägen häm där det inte är så kurvigt och det var tur för i nedförsbacken vid jobbet small den högra bromsen 😮 I onsdags började den vänstra klicka på hemväg från jobbet så Mariette blev ju förvarnad så hon kollade bromsarna innan hon cyklade iväg 🥵annars hade det kunnat sluta riktigt illa 🤪 

Nu har jag jobbat klart för denna vecka det blev så att jag slutade 14.00 så skönt då jag öppnade 6.00 och vaknade onödigt tidigt… redan 4.30 😮Nu blir det lite vila innan vi hittar på något här, Jimmy kommer hem runt tre och Mariette ca fyra. Hoppas på en promenad sedan eller före ska vi fika och äta en gon Browney muffins 🙂

Ha en underbar fredag 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Bettanbop]
5/2/14, 4:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Nu är jag hemkommen från jobbet och ska börja helgen. 

Önskar er en trevlig helg.

[NeferNefer]
5/2/14, 5:14 PM
#5

Glad, fin och magisk helg på er alla! 😍

Upp till toppen
Annons: