Annons:
Etikettmoder-jord
Läst 908 ggr
[Bettanbop]
2014-05-01 11:37

Hur mår vi

Det är nog inte så konstigt att några av oss mått lite konstigt och haft aktiviteter i kroppen en längre period. 

Iallafall har jag haft symtom periodvis som t.ex. Trötthet, svårt att fokusera, Feberkänsla utan feber, pirr i kroppen mm.

Jag läser inte dagstidningar och lyssnar inte på nyheterna för att jag tycker att det bara är massa hemskheter, men samtidigt missar jag andra händelser som är av mer intresse och vikt T.ex.

I Mars månad hade vi Nymåne och Solstormar som förstärker energierna och nymånens energier. Dessa energier kan påverka vårat humör och tankar. Man kan bli trött och nerstämd. Nya drömmar och perspektiv.

Månförmörkelsen som var i April, den påverkar oss i all högsta grad med dess vibrationer och energihöjningar. Dessa energier påverkar och förstärker våra minnen, tankar, känslor, ord, handlingar mm, om vi fokuserar med en sådan energihöjande energi så ger det oss möjlighet till tillväxt och uppgradering av våra energier.

Hela vintern och våren har ju handlat om vatten, och vatten påverkar ju oss med dess starka energier.  Det har regnat och snöat om vart annat. Det har varit barmark och tunna snötäcken växelvis hela vintern och våren.Översvämningar och islossning. Vattnet handlar ju om Moder Jord och allt levande omkring oss. Vattnet har enorm krafter och stor betydelse och för allt på Moder Jord och oss människor och djur.

Så det är klar att vi blivit påverkade av alla dessa enorma energier.

Annons:
Twinflamewolf
2014-05-01 11:55
#1

Härligt Bettan för det här med energier är så otroligt påverkande på så mycket och som du skriver man kan bli trött av vissa för dom kan vara så starka.

Moder Jords egna krafter kan påverka oss kolossalt och där kan vi hämta massor med kraft likaså från månen och rymdens alla stjärnor och planeter.

Till en början kan energin vara så överväldigande men sen planas det ut och det är då vi återfår våra krafter,en sorts injektion från universum skulle man kunna kalla det 🙂

åkerhumla
2014-05-01 13:13
#2

Hmm är det därför jag varit så här. Frustrerande har det varit. Hjärnan har varit speedad men kroppen slö och slapp. Den kombon är inte rolig. 🤦‍♂️


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Sol69]
2014-05-01 18:30
#3

Jo jag har varit enormt trött nu i en period .. Kanske beror på denna måne och alla energier som är i omlopp🤔

Älvan
2014-05-01 19:25
#4

Jag är helt tömd på energi för det känns svårt att hålla kvar energin. Den liksom flödar åt olika håll.

[Bettanbop]
2014-05-01 19:37
#5

Dra tillbaka din energin igen 👍

Älvan
2014-05-01 19:39
#6

Men Bettan, huuur?

Annons:
[Bettanbop]
2014-05-01 21:13
#7

Fick lära mig av Jane Lyzel.

Tag hjälp av din guide eller vad du kallar hen. Be att få tillbaka din energi. Du kan även dra in din aura intill dig.

Det känns som att du sveper in dig i en filt eller drar ihop jackan tätare runt dig. 

Oj, vet inte hur jag ska förklara hur jag gör, jag bara gör 😊

Om du t.ex. föreställer dig att din energi är en stor ballong runt dig, så tänker du, säger du "Jag behöver få tillbaka min energi" och så suger du i ballongen tätare ihop runt dig 😉

Älvan
2014-05-01 21:29
#8

Tack Bettan! Det där har jag gjort lite omedvetet i folksamlingar. Nu kan jag prova på andra ställen också! Tack! :)

Upp till toppen
Annons: