Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 721 ggr
[Sol69]
4/27/14, 8:43 AM

Vilodagen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här strålar solen ute och man längtar bara ut hela tiden. Underbart väder att vara ute i. 😎

De senaste dagarna har de varit riktig sommarvärme ute. Kanske lite tidigt än.. Men gu så gött😃

Får se vad denna dag bär med sig.. Önskar er i alla fall en fin dag..

Annons:
åkerhumla
4/27/14, 9:41 AM
#1

Vilodag? Oj då måste jag ha missat något. ;) här ska rensas klart i en bänk, tvätta och sen njuta av vårblommorna som är ett helt gäng veckor före tidiga här. Ha en bra dag!


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Sol69]
4/27/14, 9:44 AM
#2

Jo det är nog tidigt i naturen i år tror jag.. här är det grönt ute och jätte fint.. de flesta trär börjar bli gröna och de som har pollen allergi måste lida just nu.. Men jag njuter.. ☀️

Twinflamewolf
4/27/14, 12:15 PM
#3

Vilodag vad är det 🤔 har skurat varenda skåp och liten vrå för jag hörde Gud hade avskaffat vilodagen för det är nyttigare att jobba sa han,helt sant asså 😃

Ha en fin fin dag på er 🌺

[Bettanbop]
4/27/14, 6:20 PM
#4

Jag hade min vilodag i går. Fick typ ingen ting gjort här hemma. Var så tröt hela dagen. Eller jo jag gjorde två djurkommunikationer och lite vägledning i hundhantering.

I dag blev det en shopping runda på Solbacken. Där har vi som ett utlett.

[Sol69]
4/27/14, 6:26 PM
#5

Då har du jo gjort en del idag trots att det är söndag och vilodagen Bettan 😃

Låter intressant med djurkommunikation. Gör du det vid möten eller kör du även på distans?? Skulle vara intressant att veta mera om det.. Så har du lust får du gärna starta en tråd och berätta för oss om den biten.. ☝️

Jag var ute och gick ett par promenader idag i det fina vädret det blev nog över en mil sammanlagd. Men man märker det inte när man går där det är fint och vackert och njuter av naturen.. ☀️

Men nu blir det en lugn kväll här… funderar på att sätta mig ute och bara njuta av att det är fint väder en liten stund.. 😃

Avsluta denna vecka för att sen kunna ta emot alla nya erfarenheter som universum erbjuder oss.. 😎

[Bettanbop]
4/27/14, 6:31 PM
#6

Vist kan jag göra en liten tråd om djurkommunikation 🙂 Har skrivit lite gran om det på min hemsida 👍

Annons:
[Sol69]
4/27/14, 6:59 PM
#7

Tack Bettan det ser jag fram emot 👍😎

Upp till toppen
Annons: