Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 606 ggr
Twinflamewolf
4/12/14, 8:54 AM

Känner mig ensam :-))

Här inne ligger ni och sover fortfarande allihopa eller 😴😃 vad tråkigt i så fall för jag känner mig så sällskapssjuk och här är dött och tyst som i graven och jag som vill ha lite partaj på morgonkröken  🥳

Well well God Morgon på er när ni vaknar ❤️

Här ser det ut att bli en fin dag och våren bjuder allt mer på sig.Fiskmåsarna i full gång med sitt skränande och dom andra vårfåglarna med sin skönsång kvittrar på som mest.

Lördag Lördag Lördag,hmm när man var barn fick jag alltid en sån där Lördags påse minns jag och det var bara ett par saker i den jag tyckte om resten smakade äckligt men nog fasen var det nån som alltid skulle köpa en sån påse åt mig.Nåja det var ju snällt men lite godare godis ville jag ju ha och i den var tablettasken det enda jag åt och nån enstaka seg råtta som smakade plast😃

Nu lite mera kaffe sen laga mat,fixa och dona lite både ute och inne.

Önskar er en skön dag och helg när ni vaknar 🌺

Nu är det inte lika tråkigt längre för in kom Solen med en till god morgon tråd och lyste upp tillvaron så dubbelt God Morgon vilken härlig dag det kommer att bli ☀️

Annons:
*~HamsterHamster~*
4/12/14, 9:07 AM
#1

Vilken text wow :) gomorron förresten xD

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

[Sol69]
4/12/14, 9:11 AM
#2

Ser du TW vi är inte ensamma 😃Och måste erkänna att man blir alltid så glad att se dina inlägg i morgontråden för de är ofta så inspirerande ❤️

Välkommen och god morgon Hamster 😃

*~HamsterHamster~*
4/12/14, 9:13 AM
#3

#2 Nämen tackar, Det inlägget var verkligen inspirerande borde läsa här lite oftare i försöken att göra livet bättre 😃

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Twinflamewolf
4/12/14, 9:16 AM
#4

# 1 Hi hi rubriken var avsiktlig så den skulle locka in lite morgon folk 😃Välkommen in Hamster och God Morgon på dig 😎

Nä Sol ekar gör det inte här och fler finns det ser man på besöken i den här tråden,klart folk blir nyfiken på en sån rubrik och tänker stackars människa som känner sig ensam 😂

Jag vet jag är inge snäll,det bor en stor retsticka i mig 🤫

[Sol69]
4/12/14, 9:21 AM
#5

Nä inte är det helt tomt här inne men lördagsmorgon brukar ju många sova på… och vila ut sig efter helgen.. 😃

*~HamsterHamster~*
4/12/14, 9:26 AM
#6

Jag kan tyvärr inte sova länge sover högst 7 timmar xD men jag älskr att inte slösa bort så mycket utav dagen och ägna mitt liv åt andra saker :D

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
Twinflamewolf
4/12/14, 9:29 AM
#7

Vila ut sig efter helgen 😂helgen har ju knappt börjat 😃

Många tar sig tiden att få sova ut men morgonpigg jag är så går jag gärna upp för morgon stund har guld i mun och jag får alltid väcka den där tuppen jag inte har och han blir lika sur och lack varenda morgon,dåligt morgonhumör hos en tupp som inte ens finns 😉

[Sol69]
4/12/14, 9:37 AM
#8

Jag är vimsig menade ju jobb veckan 😂Måste nog hämta mera kaffe nu.. så jag inte bara är uppe utan vaknar också.. 🤔

*~HamsterHamster~*
4/12/14, 9:52 AM
#9

#8 hahaha xD😃

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Twinflamewolf
4/12/14, 11:10 AM
#10

🤗😎

agneta-43
4/12/14, 11:53 AM
#11

Snart go middag, men var uppe 8.15 och då blev det mycket kaffe och en film som jag kollade på i mobilen 😃 Vad gör man när inte boxiboxen funkar som den ska och datan inte ville ta in internet 😈😃 Så nu har jag sett "Under ytan" i mobilen och med hörlurar i öronen 🙂

Du är go du Solen jag funderade på om du haft helg och började helgjobba 😉 och du twinflamewolf är lika busig som vanligt 😃men det är gött för nu har ni båda fått mig att dra på smilbanden igen 👍

Medarbetare på Druid & Shaman 

Twinflamewolf
4/12/14, 12:12 PM
#12

😮 Å du store tid se en hel film i en liten mobil 😮det var tufft gjort Agneta men hur mår ögonen efter det 😃

Internet ja,uhuuu vad jag svär för jag vill svara på ett par mail men fasen heller att nätet behagar skicka iväg dom.Bara strul med denna teknik så man blir alldeles blå i ansiktet.

Hoppas det löser sig för dig Agneta min dator ligger risigt till och snart åker ut så lack är jag på den 😃där kom ett falskt leende kan jag lova för jag är sån här 😈vad gäller teknikens under.

Fortsatt fina Lördagen på er 🤗

agneta-43
4/12/14, 12:25 PM
#13

Hahahaha 😃 jo, det gick bra med ögonen, jag måste ju ta av mina glasögon så mina ögon kan se det som ska ses 😂att ta av glasögonen för att se nära är som att använda förstorningsglas 😂

Ja du datorer gör mig 🤪 galen och jag har börjat fundera i dina banor ärligt talat Tfw medan Steffe planerar min nästa 🤔 fattar inte att det strular så dant i datan när allt funkar i mobilen med samma viruskoll 🤔

Ha det gott säger jag med för nu måste jag göra mer nytta i huset 👋

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
[Sol69]
4/12/14, 12:25 PM
#14

Nää denna helg är jag ledig 😎Så nu ska jag njuta av att vara ledig..

[Mellma]
4/12/14, 7:32 PM
#15

God kväll på er.

Jag har inte varit härinne på länge nu så jag måste kika in och kolla läget. Här har det börjat regna och blåser kallt efter att ha varit en så fin första halvdag. Är vårvindar friska ute, kan man säga.

Önskar er alla en fortsatt fin lördgskväll. 🙂

[Sol69]
4/12/14, 7:43 PM
#16

Kul att se dig Mellma. Har saknat dig.. 🤗

Twinflamewolf
4/12/14, 8:59 PM
#17

Härligt Mellma att se dig igen kära vän ❤️

Oj oj oj nu är det illa ställt med mig kan jag lova,skulle bara titta in en liten kortis och satte mig med i fokus vid 19.10 tiden sen tittar jag på klockan och den är snart 21.Vart tog den tiden vägen då ⏰😮

Jisses vad forumskadad man blir så nu är det nog dags att uppsöka farbröder i vita rockar tror jag bestämt ☺️

Men nu måste jag väl logga ur och säger God Natt och suss sött på er 😴

Cahira
4/13/14, 12:26 AM
#18

Hej alla! *visar att jag kikar in ibland* 👋

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: