Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 614 ggr
åkerhumla
4/10/14, 8:53 AM

Godmorgon 10 April

Här skiner solen från en klarblå himmel ☀️ Inte så många plus än (+3) men det ser lovande ut 🙂

Idag kommer äntligen min Gubbe hem efter fyra dagar i Stockholm, jag hyllar alla ensamstående föräldrar, ni gör ett toppenjobb! Hur sjutton får ni allt att gå ihop? Jag hade inte klarat det alls utan mammas hjälp… 😓 

Jag fortsätter med att gnugga geniknölarna (som nu för tiden mest ser ut som förkolnade rester) med allt vad företagande innebär. Revisorn kommer på lördag så då kanske jag äntligen fattar mig på bokföringsprogrammet och vad som ska in vars. 🤪 Idag blir det banken för att lära sig växlingsautomat och serviceboxen… Just nu känns det som att tekniken har gått om mig och jag är gammal 😕


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Annons:
imke
4/10/14, 9:57 AM
#1

Ja det är inte lätt å hantera barn själv. Speciellt när man inte är van vid det. Man blir minst sagt trött och slut. Här i Gävle ser vädret också lovande ut. Det har varit minusgrader inatt så det låg frost över gräsmattan. Men solen skiner och SMHI lovar runt +8 grader idag. Känns som en bra dag. Och ikväll väntar träning. Känner mig glad :-) Kram på er alla


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Twinflamewolf
4/10/14, 11:57 AM
#2

God Dag i tråden !

Lite sol tycks komma igenom även här men annars har det vart grått och trist,trist är jag med och väldigt inaktiv i forumen just nu men men det kommer väl igen den inspirationen kan jag tro men just nu är jag ett enastående trökhöl som knappt orkar skriva nåt alls.

Önskar er en fortsatt fin dag 🌺

Tolv12
4/10/14, 12:54 PM
#3

God middag till er!

Härligt att företagandet går framåt, det som är nytt nu kommer du göra i sömnen (om du vill) innan sommaren! Heja dig Åkerhumlan!

Sol men friskt ute, aprilväder så klart 🙂

Kram!

[Bettanbop]
4/10/14, 4:23 PM
#4

Heja dig Åkerhumlan 👍 Det här fixar du 🌺

En liten fråga utanför ämnet till dig Åkerhumlan, Var du möjligtvis i Skellefte i lördags, på Solbacken?

[Sol69]
4/10/14, 5:44 PM
#5

God kväll på er..

Idag har vädret inte riktigt velat bestämma sig. Mulet ena stunden och sol andra. Men det har varit ca 10 mitt på dagen,,

Men nu är det kväller och börjar bli kyligt ute igen.. Fast man är ju i alla fall ledig nu.. ioch får fixa och dona hemma. 😃Ingen rast och ingen vila här inte.. 🥵

Men önskar er en underbar kväll 🤗

åkerhumla
4/10/14, 7:34 PM
#6

#4 Jag var ju det Bettan 🙂 Shoppingrunda med svägerskan, broder tuck och lillgalningen. Vi delade dock upp oss, killar för sig och tjejer för sig 😃

Nästa gång stoppar du mig och säger hej. Du får nog förklara vem du är 😇


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Annons:
Cahira
4/11/14, 12:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Ni har säkert märkt att min aktivitet minskat och det är för att kalvarna börjat födas nu. :) Vi har 5 tjejer och 1 kille än så länge (plus en dödfödd. :( ) 

Och mitt nyårslöfte var att lära mig att rita en gång för alla och det är nåt jag tänkt hålla så igårkväll såg jag en inspirerande tutorial på youtube och ritade mitt livs första panda och jag blev så himla nöjd! Vem älskar inte pandor? ❤️

Ska snart sätta mig och finslipa, vill rätta till örat som sitter för högt och vill skugga magen, få bättre form på fötterna och ge honom en bättre haka bland annat. :) Men såhär ser han ut nu iallafall och jag är SÅ stolt och SÅ förälskad i honom! 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
4/11/14, 5:16 AM
#8

Så duktig du är 👍

Cahira
4/11/14, 5:28 AM
#9

Det var faktiskt lättare än man tror! Om du kollar youtube efter "art ala carte" "How to draw a panda" så kan du garanterat göra en du med! :) Hon förklarar extremt bra och jag har varit på bra humör hela dagen just för att den kändes så lyckad! Tog bara kanske 15 minuter att få ihop. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Bettanbop]
4/11/14, 4:17 PM
#10

Så fin 🙂 ja vem älska inte pandor ❤️

[Bettanbop]
4/11/14, 4:19 PM
#11

Ja får nog försöka ta mod till mig nästa gång och fråga om du är du 😉 vet inte varför jag blir blyg ibland men så är det 😛 i min ålder borde man väll växt ifrån det 😊

Twinflamewolf
4/11/14, 4:24 PM
#12

Cahira vilken underbar Panda och dom kan man inte få nog av.Kanon fin ju ❤️

Upp till toppen
Annons: