Annons:
Etikettkristaller
Läst 3078 ggr
Twinflamewolf
2014-04-03 09:35

Shoppade loss lite

Som jag har letat efter en Ametistgrotta som passar just mig,en riktigt stor grotta 55 cm hög och 15 kilo,hade tänkt lägga in en bild men kan bara få med den lilla för nu försvann den eftersom jag tydligen köpte den sista så håll till godo med en liten bild som inte gör grottan rättvisa tyvärr😃

Köpte även en massa andra stora stenar däribland meteorit från Peru så nu är jag otålig till tusen och vill varorna ska stå utanför dörren omedelbums 😎 I den här butiken finns en hel del trevligt för den som är intresserad.

Jag älskar kristaller och eftersom Sol tog upp det här med kristaller i en annan tråd ville jag visa er den här grottan som jag ser fram emot så 🙂

Annons:
[Bettanbop]
2014-04-03 12:52
#1

Så läcker :) Skulle kunna känka mig en liknande. Vad kostade en sån då?

Twinflamewolf
2014-04-03 13:34
#2

Just den här 4500 men det skiljer lite i priser på grottor såg jag men visst är dom för härliga.Tänk om man skulle kunna krypa in i dom också ,det vore ju en känsla att sitta i en kristall grotta nånstans i världen 😎

Zamizen
2014-04-03 16:11
#3

Tack för tipset  🙂 blev väldigt intresserad av att köpa något där i från nu! 😉

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Tolv12
2014-04-03 18:16
#4

Vackert med ametister! Men att sitta inne i den måste vara som en spikmatta 🤪 såg att Sol skrivit en del om stenar så kanske någon vet vilka egenskaper ametist har?

[NeferNefer]
2014-04-03 18:47
#5

Oj, så fantastiskt, vilka härliga köp!

Timmorn
2014-04-03 22:26
#6

Ametist är harmonigivande :) 

Det är min nästa sten jag ska införskaffa (tror jag nu iaf ;) )

Har velat ha en grotta jättelänge :D

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Annons:
[Sol69]
2014-04-04 09:02
#7

Vist är det läckert med de stora grottorna. De kan även jag tänka mig att köpa 😃Har ju bara små stenar och inga stora 🙂

Twinflamewolf
2014-04-04 09:58
#8

Visst är det härligt med dessa kristaller stora som små är dom full av energi och vackra att se på.

Har en himla massa mindre varianter som ligger dom har jag nu lagt i snygga glas och satt över badkaret i ett öppet skåp med belysning så det blev ju lite mys.

Ska bli spännande med grottan för en sån har jag letat så länge,dom ska ju kännas rätt också och passa sig som person.Den största jag just nu har är kristallkulan men den räknar jag inte eftersom den är rund och nu vill jag ha en massa större stenar ligga och drälla överallt,kristaldille med andra ord 😃

Undrar jag hur speedad man blir av allihop,lite kristalfylla så där 😂

[Sol69]
2014-04-04 10:23
#9

Jo de påverkar en väl mer eller mindre beroende på hur starka stenarna är och hur mottaglig man är 🤔

Tant Grön
2014-04-04 10:50
#10

Jag fick ett halsband med ett hänge av ametist en gång. Hade sedan på mej det på en kurs jag gick. Blev oförklarligt trött på kursen och kunde inte förstå varför, tills någon sa att ametist kan man lägga under kudden för att sova bra. Skulle aldrig våga ha en ametistgrotta hemma, fast dom är väldigt snygga. Den och blodsten är dom kristaller som påverkar mej mest, fast blodsten blir jag pigg av.

[Bettanbop]
2014-04-04 13:58
#11

Den här butiken har vi här i Skellefteå 👍

Twinflamewolf
2014-04-04 14:22
#12

Wow vilken välfylld butik Bettan,nästa Skellefteå tror jag bestämt.Man kan riktigt känna doften av rökelser och oljor när man ser filmen å vilka kristaller sen,voine voine mig vill ha 😎

Upp till toppen
Annons: