Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 633 ggr
Twinflamewolf
2014-03-27 12:04

Hallååååå och ....

God Mitt på dagen den 27 Mars 👋 

Strålande sol där ute och en trädgård som bara tigger om att bli fixad och donad med men ska avvakta lite för jag inväntar gubbstruttar som ska fälla två förvuxna pilar men sen så ska det städas och ut och njuta av våren bara gubbstruttar får rumpan ur och komma hit.

Det gör ont i mig att fälla träd men dom här två mår skit så dom måste få befrias från sitt lidande så anden kan röra sig fritt som den vill.

Hoppas ni har fint skönt väder och ha en fortsatt fin Torsdag på er alla 🌺

Annons:
[Sol69]
2014-03-27 19:36
#1

God kväll på er alla!

Detta har varit en vecka full med jobb och möten så har inte hunnit med datorn alls.. 😕

Igår va de snö som föll med och det var vitt ute. men idag har allt gått bort så det är barmark igen. 😃

Hoppas att de blir en bra helg för i morgon är min sista dag på veckan och den blir det lite välförtjänt ledighet. 😎

Önskar er alla en trevlig kväll.. 🤗

agneta-43
2014-03-27 21:27
#2

God kväll och god natt snart 😴

Jösses vilka dagar med massor att göra 🥵 tur vi ska iväg och vila en vecka 😃 på lördag bär det av och kommer åter lördagen därpå. I morgon slutar jag tack och lov så tidigt som 13.15 så jag hinner handla det sista inför resan och lite arbetskläder till vår duktiga son, tvätta och styra med packning och städa undan så jag kan filura på om allt är packat och klart under lördagens timmar innan vi drar till flyget 🙂 Spänning, nervositet och spänd förväntan är vad jag känner redan nu 🙂 Tur att vi har två som bor här när vi är borta 🙂

I kväll blev det inget skytte efter jobbet utan jag hade bestämt mig för att hämta mitt älskade barnbarn på förskolan för mys och bus 🙂 När min dotter frågade sin son om han ville att mormor skulle hämta honom på förskolan på torsdagen svarade han:

"Mommo SKA hämta!!!" 😃 Han hade innan sagt "mommo är min vän" ❤️ min gullunge ❤️

Sov gott när det är dags för det ska jag förhoppningsvis göra 🙂😴

Medarbetare på Druid & Shaman 

Cahira
2014-03-27 21:46
#3

REGN! Jag trodde inte jag skulle må så fantastiskt av att det skulle börja regna! Äntligen kan snön börja smälta! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: