Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 525 ggr
Twinflamewolf
3/25/14, 5:15 PM

God Eftermiddag 25 Mars

Hoppas ni alla har det bra Blomma

Jag har dator tjall nu igen och snart åker den ut genom fönstret med ett kilo dynamit kan jag lovaBombGapskrattarför det här är bara störande att åka ur hela tiden eller drabbas av dubbla inlägg som en upphakad grammofonskiva Ledsenja ja försöker publicera det här så får vi se hur det går Skämtar

Har tagit ur innanfönster idag och fy vilket trökgöra på ett hus om 298 kvadrat så motion får man då kan jag lova,pust pust men ska sätta in dom igen för vart sjutton gör man av alla fönster,stort hus och ingen plats Förskräcktnåja rent och fint blir det och luftas måste dom ju göra annars möglar ju skiten lätt.Känner mig i alla fall lite nyttig och inte nog med det jag fick bryta upp ena balkongdörren som fick för sig att gå i baklås.

Jisses en dörr som aldrig krånglat plötsligt går den inte upp och jag insåg att en framtid som inbrottstjuv det har jag då rakt inte,kofoten i högsta hugg men dörr-Djävlas vägrade men till slut så åkte den upp.Tur jag har fönster ut på balkongerna annars hade det inte alls gått att klättra ut och bryta upp på övervåningen.Men lite roligt var det i alla fall att få bryta sig in i sitt eget hem,smått road och nöjd är jag om än många svordomar gick åtGapskrattar

Ha en fin fin Tisdagskväll på er Blomma

Annons:
[Sol69]
3/25/14, 7:57 PM
#1

Sticker bara in och säger hej min dag har sprungit iväg och snart är kvällen slut.. Önskar er en trevlig kväll 🤗

Upp till toppen
Annons: