Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 575 ggr
[Sol69]
2014-03-22 09:53

22 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag på er alla!

Ute skiner solen och det ser ut att bli en riktigt fin vårdag. När man tittar ut får man lust att börja fixa och dona ute.. Köpa lite blommor och göra fint.. 🙂

Men jobbar i kväll så får se vad jag hinner med innan jag måste fara till jobbet..

Önskar er alla en mysig lördag 🤗

Annons:
[Bettanbop]
2014-03-22 13:23
#1

Tack vännen 🤗 Önskar dig en skön lördag tillbaka 🌺

Själv är jag krasslig igen med lite feber som kommer och går. Önskar den ville går en låååååång väg någon annan stans 👍

[Sol69]
2014-03-22 14:08
#2

Krya på dig Bettan. 🙂

Jag har varit ute och börjat greja lite. plockat fram utemöbler och dylikt. Snart blir det att köpa lite lampor och blommor så det ser lite vårlikt ut. 😃 Men nu är det dags att börja tänka på att åka och jobba.

Tolv12
2014-03-22 19:12
#3

Nu får det bära eller brista, oavsett så ska jag göra mitt bästa! Trevlig kväll o helg till Er!

[Bettanbop]
2014-03-22 21:19
#4

Jag var också på väg att ställa fram lite utemöbler tidigare i veckan, men hokuspokus så kom det ner sånt där vitt kallt från himlen. Och MYCKET kom det 😛

Det låter bra Tolvan, man ska alltid göra sitt bästa. Vad är det för vits med att göra något halvdant 😉Kör så det ryker 👍

Trevlig helg 🤗

Cahira
2014-03-23 05:19
#5

Livet börjar flyta bättre igen. :) Varit på högkant ett tag men nu så börjar det plana ut igen!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

agneta-43
2014-03-23 16:14
#6

Låter bra Cahira ❤️

Här har tvättats och städats som vanligt hela lördagen sedan stenslut på kvällen så det fick bli en film med gubben 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
Upp till toppen
Annons: