Dagens Hälsningstråd

22 Mars

2014-03-22 09:53 #0 av: [Sol69]

God förmiddag på er alla!

Ute skiner solen och det ser ut att bli en riktigt fin vårdag. När man tittar ut får man lust att börja fixa och dona ute.. Köpa lite blommor och göra fint.. Glad

Men jobbar i kväll så får se vad jag hinner med innan jag måste fara till jobbet..

Önskar er alla en mysig lördag Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-03-22 13:23 #1 av: [Bettanbop]

Tack vännen Kramas Önskar dig en skön lördag tillbaka Blomma

Själv är jag krasslig igen med lite feber som kommer och går. Önskar den ville går en låååååång väg någon annan stans Tummen upp

Anmäl
2014-03-22 14:08 #2 av: [Sol69]

Krya på dig Bettan. Glad

Jag har varit ute och börjat greja lite. plockat fram utemöbler och dylikt. Snart blir det att köpa lite lampor och blommor så det ser lite vårlikt ut. Skrattar Men nu är det dags att börja tänka på att åka och jobba.

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-03-22 19:12 #3 av: Tolv12

Nu får det bära eller brista, oavsett så ska jag göra mitt bästa! Trevlig kväll o helg till Er!

Anmäl
2014-03-22 21:19 #4 av: [Bettanbop]

Jag var också på väg att ställa fram lite utemöbler tidigare i veckan, men hokuspokus så kom det ner sånt där vitt kallt från himlen. Och MYCKET kom det Lipar

Det låter bra Tolvan, man ska alltid göra sitt bästa. Vad är det för vits med att göra något halvdant SkämtarKör så det ryker Tummen upp

Trevlig helg Kramas

Anmäl
2014-03-23 05:19 #5 av: Cahira

Livet börjar flyta bättre igen. :) Varit på högkant ett tag men nu så börjar det plana ut igen! 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2014-03-23 16:14 #6 av: agneta-43

Låter bra Cahira Hjärta

Här har tvättats och städats som vanligt hela lördagen sedan stenslut på kvällen så det fick bli en film med gubben Glad

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl