Annons:
Etikettmedialt
Läst 446 ggr
[Sol69]
3/20/14, 7:44 PM

Hur fungerar ni att känna in medialt??

Sitter och tänker på att jag inte kan lägga tarot för mig själv eller dem som står mig väldigt nära för det fungerar inte alls. Jag får heller inte till mig saker mera markanta saker när det gäller mig själv eller dem som jag är personligt involverad i. 🙂Utan då får jag mera känslan av om det känns rätt eller fel och kan mera spontan följa känslan som leder mig rätt.

När det gäller andra personer så talar taroten ett mera klart språk och jag kan få starkare känslor av vad som kommer att hända 😃

Har ni också upptäckt att de är lättare att vara mera objektiv och hjälpa andra att tex lägga tarot. än för dem som står en jätte nära 🤔 Eller hur fungerar när det gäller den biten?? 😃

Annons:
Challa86
3/20/14, 7:50 PM
#1

Rent spontant vill jag säga att vi kanske låser oss mer när vi ska lägga tarot för de vi faktiskt känner. Jag kan tänka mig att vi blir rädda för att lägga in för mycket av vår egen åsikt än att faktiskt läsa av/känna in korten. 
Lägger man tarot för någon man aldrig tidigare träffat så är ju alla papper blanka och det vi får till oss är det vi får till oss.

challameow.wordpress.com 

Upp till toppen
Annons: