Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 418 ggr
agneta-43
3/15/14, 5:57 AM

15 mars

God morgon

Vaknade tidigt som bara den en lördag 🤪 ja ja hungrig och pigg 😃

Regnet vräker ner och det blåser små 😈😈😈 då "saknas" bara snön så har väderlektjänsterna "siat" rätt om vädret 😕 synd… jag vill hellre ha vår med sol och sön temperatur, men den som väntar på något gott…

Ha en underbar dag med vad ni företar er en lördag som denna 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
Cahira
3/15/14, 6:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godnatt säger jag då för jag är på väg isäng. :) Min lördag kommer bestå av fotograferande när Mike rider den nya hästen. Hon är så vacker. Jag är så kär! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Twinflamewolf
3/15/14, 7:24 AM
#2

Gomorr'n på eder !

Här ligger snön vit på backen så vi blev snuvade på våren i år igen men men den kommer så sakteliga.

Cahira,gud så stilig hon är ❤️

Ha en fin fin Lördag på er 🌺

[Sol69]
3/15/14, 8:21 AM
#3

God morgon på er!

Här har solen börjat att smyga fram men jag har hört i natt hur det har regnat och blåst.. Men inte är det någon varm vår här. 😕

Men det är väl normal temperatur nu om man tänker efter men vist längtar man tills det blir varmt och skönt.. 😃

Har ingen aning om vad jag ska göra idag än. igår var jag så trött så jag orkade inte tänka.. 😴Men nu blir det kaffe och vakna till lite så får jag se vad jag ska göra av den här dagen.. 😃

Önskar er alla en trevlig dag och helg 🤗

åkerhumla
3/15/14, 9:02 AM
#4

Hoppsan det fanns visst redan en morgon-tråd sen ottan i morse 😇 Jaja, flera godmorgon gör nog inte ont 🙂


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Sol69]
3/15/14, 9:04 AM
#5

Nej då det är inte första gången vi missat att det redan finns en tråd 😃

Twinflamewolf
3/15/14, 9:05 AM
#6

Nä tvärtom åkerhumla det blir en dubbelt så god morgon istället 😎

Annons:
agneta-43
3/15/14, 9:35 AM
#7

Efter lite kollande i datan så valde jag att prova att somna om då jag i veckan bara sover mellan 5 och 6 timmar, jobbar 100% och har skytte till sen måndag, tisdag och torsdag. Jag lyckades somna så jag är nu utvilad 🙂 och det har slutat regna och solen kämpar mot molnen där uppe, vi får se vem som vinner 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Twinflamewolf
3/15/14, 11:21 AM
#8

Jag fick ett mail från en bekant i Sthlm nyss,skrattar så tårarna sprutar på mig för vad barn kan hitta på.

Hon var bortbjuden igår kväll och dom hon skulle till har en dotter på sju år.Dottern hade öppnat chokladasken tidigt på dagen som skulle bjudas på under kvällen men ännu inte ätit nån choklad.

Hennes mor menade att den ska vara fylld när den bjuds på och hon skulle få vänta innan hon fick och det där gick tydligen inte hem alls för kan ni gissa vad hon hade gjort under dagen,ha ha ha hon hade limmat fast varenda jädrans chokladbit i asken så när dom skulle bjuda så satt dom fast 😂Jag skrattar så tårarna dryper,vilken syn det måste ha vart och snacka om ren protest från dottern.Vilka tilltag 😂

To funny

agneta-43
3/15/14, 11:58 AM
#9

😂 hahahaha smart tjejja 😃

Då måste jag med berätta om en händelse långt tillbaka i tiden, ca 28 år bakåt. Vi var hos några vänner och vi var några samlade bla en familj med en flicka på ca 3 år, hon hade fått en godispåse som hon glatt åt av. 

Hennes mamma säger efter en stund "Bjud de andra som är här!" Flickan sveper blicken över oss, tittar sedan ner i påsen (jag kunde riktigt se hur hon summerade antalet människor och mängd godis i påsen) 

Tillslut hade hon lösningen, hon tog upp en godis… tog en tugga sträckte fram den till den som satt närmast och sa "Vasegooo" den tackade nej. Flickan åt upp godisen så upprepades det hela till alla sagt nej tack 😃 Genomtänkt och klokt 😃 Hon hade ju fått godiset av mamma så varför skulle hon bjuda bort det 🙂

Senare reste sig flickan upp och sa "mamma har rakat sig här" hon pekade på vår heliga del varpå mamman utbrast "Johanna! Vad säger du!" Varpå flickan upprepar det hon sagt och pekar ut stället mamma rakat och sa helt lugnt "det gjorde du för jag såg det!" 

To funny Kan det vara så att det lilla livet hämnades på mamma där 

To funny

Medarbetare på Druid & Shaman 

Twinflamewolf
3/15/14, 12:10 PM
#10

Ha ha ha stackars den mamman,vilken pinsam situation 😂men dom är ju ärliga barnen i alla fall 😃vem vet det kanske var hämnd och en väldans bra sådan 😂

Det där med godiset var smart uträknat,min mor har berättat att när vi var i affären och jag inte skulle få köpa godis bet jag sönder påsarna så hon var tvungen att betala 😃

Barn kan dom minsann 😂

agneta-43
3/15/14, 12:19 PM
#11

Hahahaha smartdrag Twinflamewolf 😂

Jo, visst blev det pinsamt för henne, men vi sa det att står du med dörren öppen får du stå ditt kast 😃

Vi var ett jäng som både kunde ge och ta så på det stora hela var det inte så farligt, värre hade det varit om vi inte hade känt varandra så väl 🙂

Visst är barn smarta, även om de inte kan räkna så långt så kan de uppskatta mängden och summera utifrån det de ser och lika med din taktik "biter jag sönder påsarna måste mamma köpa dem" 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
3/15/14, 12:52 PM
#12

Tack jag behövde  ett gott skratt och det fick jag av er 😂

Kan berätta att min mamma gav mig några bitar som var kvar i en ask när jag var liten.. Hon skulle vara snäll och ge mig lite.. 🙂Men hon hade missat att det var två lager godis i asken.. Så jag mumsade bra mycket på chokladen 😃

Nu har jag varit en vända på stan.. men fy katten de blåser halvt storm 😕Men hittade i alla fall 3 böcker på röda korset och de kostade mig bara hela 9 kronor. 👍

Twinflamewolf
3/15/14, 1:05 PM
#13

😂Då fick du väl bra ont i magen kan jag tro,lite godis som blev mycket 😃

Vilket fynd Sol😎,du har haft spenderbyxorna på hör jag och vilken nota sen nio spänn wow du är dyr i drift du 😃

Annons:
agneta-43
3/15/14, 1:12 PM
#14

Hahahaha 😂 det blev mycket godis det 🙂 hoppas inte du fick knip bara. Jisses viket fynd du gjorde där 9 krornor, jag tyckte jag fick mina billigt 29 krornor fren ena och 69 för den andra 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: