Annons:
Etikettkraftdjur
Läst 1927 ggr
Felliiis
2014-03-06 02:31

Hjälp mig finna mitt krafdjur

Hej!
Är ny här på Druid & Shaman i Fokus. Har tidigare varit mycket intresserad utav Wicca men efter att ha läst på om Shamanism så känns det väldigt rätt för mig! 

Jag har länge gått och velat ha svar på vilken kraftdjur jag har. Folk säger till mig att meditera men jag kan verkligen inte göra det… Har otroligt svårt för att rikta mitt fokus så jag lyckas alltid sväva iväg på annat håll typ på vad för mat jag ska laga, eller vad som kommer hända i nästa program av min favoritserie! Har liksom inte orken just nu att försöka men är enooormt nyfiken på att få reda på vilket kraftdjur jag har. Jag har en liten aning, eller inte aning men ett antagande, men skulle bli sååååååååå glad om någon här ville hjälpa mig ta reda på mitt krafdjur!

Ljus och Kärlek ❤️

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

Annons:
Cahira
2014-03-06 03:17
#1

Du kan testa göra en trumresa eller så visar den sig när du minst anar det. :) I drömmar eller under akupunktur som min gjorde. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

powerofthebass
2014-03-06 11:00
#2

Välkomen hit.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[Sol69]
2014-03-06 19:38
#3

Välkommen hit till oss 🙂

Meditation är ett sätt att möta sitt kraftdjur. Ett annat är att göra en trumresa. Jag fick reda på mitt kraftdjur genom att be om ett tecken och jag såg en sköldpadda i molnen. Så man kan få till sig sitt kraftdjur på olika sätt 😃

Felliiis
2014-03-10 11:29
#4

Tack för svaren! :) Grejen är den att jag är fruktansvärt ivrig. Det finns ingen här som vill fråga sitt krafdjur om hjälp för att hitta mitt? Läst att man kan göra så ^-^ Kram ♡

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

[Sacred Wolf]
2014-03-10 13:23
#5

Hej och Välkommen hit !

Att möta både sina guider och kraftdjuren gör vi bäst själva utan andras hjälp eftersom vi alltid känt dessa och vet väl inom oss vilka dom är.Många medium jobbar gärna med att delge oss både guider och kraftdjuren men det där vet vi allra bäst själva inom oss genom att dom alltid funnits och vi kände dom redan innan vår inkarnation.

Man kan ju självklart be nån annan person göra en trumresa för sig och hämta kraftdjuret men jag råder ändå att tålmodigt jobba med just guider och kraftdjuren själv för du har alltid känt dom,dom har alltid funnits vid din sida men genom livet blockerar vi oss lätt och tror oss inte veta om vilka som finns.

Några enkla tankar,finns det något speciellt djur som just du känner en enorm samhörighet med,ett eller flera eftersom man kan ha flera kraftdjur men endast ett huvuddjur precis som med en enda huvudguide men flera andra guider som kliver in i olika perioder i ens liv,

Där kan du leta lite själv med eller utan trumresa eller meditation,känn in vilket djur som ger just dig den där enorma kärleken,tryggheten och värmen i din egen ande.

Du kan också be ditt kraftdjur komma till dig i en dröm eller bara visa sig som en inre bild för dig.Det spelar heller ingen roll vilken storlek ett kraftdjur har,det kan vara allt från den lilla myran till den största elefanten och oavsett storleken på djuret innehar dom samma kraft,kunskap,visdom och helande.Nu går jag helt emot mina egna ord men ordet råtta dyker upp så den kan ha en viktig uppgift i ditt liv.Råttan står för renhet och att bejaka tilliten till både dig själv och andra.Den hjälper oss med att släppa kontrollen på mångt och mycket.Att våga leva våra liv utan alla hinder som kan komma i våran väg.

Lycka till och hoppas du möter just ditt kraftdjur 🌺

Cahira
2014-03-10 23:20
#6

#4 Nåt jag lärt mig är att du måste lära dig släppa din iver. Ivern blockar dig enormt och stänger ditt sinne. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Mandra
2016-08-03 08:13
#8

#6 Stämmer väldigt bra det. :)

Upp till toppen
Annons: