Annons:
Etikettkraftdjur
Läst 1188 ggr
[Fabulous.]
2/22/14, 12:43 PM

Vad betyder det?

Jag hade en dröm. Mitt kraftdjur är räv och jag drömde att jag var en räv och jag jagade min mänskliga kropp? Vad kan det betyda? Någon som vet? 😃

Annons:
[Sol69]
2/22/14, 1:51 PM
#1

Det är ju alltid svårt att tolka andras drömmar. Men räven är ju känd för att vara ett listigt djur 🙂Kan det vara så att Räven i dig vill att du ska börja lyssna mera till dig själv och din inre röst 🤔Att du ska stanna upp och lyssna istället för att jaga fram 😃

[Fabulous.]
2/22/14, 2:06 PM
#2

Ja du har väl rätt. 😃

agneta-43
2/22/14, 2:08 PM
#3

Bra tankar Sol, jag kände detsamma att räven vill att du ska stanna upp och lyssna 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Fabulous.]
2/22/14, 2:16 PM
#4

Aa, ska nog ta o göra det 😉 Men en fråga rävar är smarta så måste man va jätte smart för att ha den kratdjuret?

[Fabulous.]
2/22/14, 2:16 PM
#5

Dom är lojala och jag är ganska lojal! 😃

[Sol69]
2/22/14, 2:16 PM
#6

Jag tror att vi många gånger rusar fram i livet och glömmer att lyssna på oss själva och vårt inre och det är ju där vi kan höra våra kraftdjur och även våra guider etc 🙂

Annons:
[Fabulous.]
2/22/14, 2:17 PM
#7

Jag är inte super smart på matte exakt men är bra på allt detta övernaturliga och allt det vi gör!  Jag vet hur man ska göra & tänka så det räcker väl att kallas smart?

[Fabulous.]
2/22/14, 2:18 PM
#8

Jag tycker detsamma Sol! Vi får ta o börja använda våra öron! 😃

random321
2/22/14, 3:27 PM
#9

ja du har fortvarande räv och ja det kallas väl smart :)

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

ALPHIRA
2/22/14, 6:59 PM
#10

Fabulous. Jag personligen förstår ens kraftdjur kanske på lite annorlunda sätt än ni andra. Jag tror inte att VI ÄR som våra kraftdjur utan våra kraftdjur LÄR OSS saker, färdigheter och egenskaper som dom besitter och som vi själva är dåliga på eller tom saknar helt.

Fabulous, nu menar jag förstås inte att du INTE skulle vara smart sedan förseln, det är du säkert (men din räv har ju lärt dig ytterligare -enligt mitt sätt att se). Eller kanske rättare sagt lärt dig att du förbereder dig med färdigheter som gör att du handlar smart. Och räven fortfarande är din "lärare".

"Dom" säger också att ens kraftdjur byts ut efter det "gjort sitt". Och det känns ju trist om det är så.

[Fabulous.]
2/22/14, 7:02 PM
#11

Det du skrev var jätte bra. Hm, Jag har hört att man inte byts ut så mycket. Och man har djuret i hela livet. Det är det jag tror! 😃

Twinflamewolf
2/22/14, 7:31 PM
#12

Kraftdjuren är ju vår sk djurguide och fungerar som en andlig guide från djurens värld.När man trumreser har man alltid kraftdjuret med sig och man finner dom i den sk undre världen.

Att du såg ut som ditt kraftdjur i drömmen Fab tror jag betyder att räven vill visa dig att han är där och nära.

Räven är ju ett listigt djur och genom jakten visar dig hur nära han är,kan tro just räven är ditt huvud kraftdjur.Huvudguiden och huvud kraftdjuret byts aldrig ut dom finns där med oss för evigt.

Jag är absolut ingen drömtydare men kan gott tänka mig att räven ville visa sin närhet,du upptäckte räven nyligen eller hur tycker jag mig ha läst nån annanstans ? så nu kanske han är listig och visar att han fann dig genom jakten.

Bara spånar och spekulerar för drömmar är jag usel på men säker på att räven vill visa sin klokhet och närvaro och kommer att lära dig massor på din andliga resa 🌺

[Fabulous.]
2/22/14, 7:57 PM
#13

Hej! Jag blev jätteglad när jag fick veta att räven är min huvudguide och aldrig lämnar mig <3 Men jo jag hade drömmen nyligen och du är inte alls usel, du är jätte duktig och bra! :) Längtar tills jag får en till dröm! 🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: