Annons:
Etikettandligt
Läst 1061 ggr
[Sol69]
2/21/14, 7:56 PM

Tecken som finns i vår omgivning..

Sitter och tänker på att man kan se tecken från universum i omgivningen,,

När jag är ute brukar jag se tecken i molnen eller i löven på marken och ibland kan jag även få budskap genom radion och tv om jag är uppmärksam. 

Men även det går i perioder som med allt annat med hur öppen man är. 😃

Brukar ni se budskap i er omgivning på något sätt?? 🤔

Annons:
Cahira
2/22/14, 3:00 AM
#1

Jodå jag läser vädret väldigt bra både i doft (regn) och på molnen. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Twinflamewolf
2/22/14, 10:21 AM
#2

Tycker man ser tecken överallt och i det mesta både naturen och väder men även i annat.Tar man sig bara tid och är uppmärksam kan man få ett fantastiskt språk med just tecken från universum .Tyvärr är ju den civiliserade människan i dag på tok för stressad att hon missar så ofantligt mycket men det kan man träna upp och ändra på om man vill 🌺

[Sol69]
2/22/14, 10:41 AM
#3

Vist är många stressade.. Jag brukar ju vara ute och gå en del när vädret tillåter och jag har tid.. Men många springer förbi för att de jagar den perfekta kroppen och ser inget runt sig..

Du kan ju faktiskt få meddelande via radion om du är öppen eller tv.. Det kan även vara en skylt som far förbi dig när du är ute som det står ett budskap på.. Så man kan även se budskapen i allt som finns runt omkring oss..

Det gäller bara att ta sig tid att låta informationen flöda.. 😃

desti
2/23/14, 10:17 AM
#4

Det är sant man springer förbi alla saker ibland.men ibland så går jag runt och tar in all info från naturen och känner mig så bra. Det räcker med några få minuter om dan. Jag tror att det är viktigt att undvara lite tid. Jag bor i storstad och mår inte alls bra av alla människor som springer runt och stressar, jobbar på stortorget och ser på alla som springer och har sina måsten. Det är tråkigt och man mår inte bra av att se sådant hur har de det? Jag unnat mig ändå små utflykter till park eller gömmer mig hemma bland mina fina böcker en mjuk filt och är bara jag min lugna vrå och njuter. Då jag tar ledigt nån dag är det bara mannen som vet det ingen annan. Och då kryper jag in i min magiska lata värld och gör så lite som möjligt;)

[NeferNefer]
2/23/14, 10:55 AM
#5

Jodå, ibland uppmärksammar jag svar på mina funderingar från de mest oväntade håll. Och ofta händer det att sifferkombinationer upprepar sig tills jag kollar upp vad de betyder och förstår budskapet.

Tolv12
2/23/14, 7:27 PM
#6

Har massor att säga om detta, senaste tiden har det varit så mycket att jag snarare behöver en time-out för att försöka förstå alltihop, men läser gärna om andras upplevelser så tack för att ni delar med er!

Annons:
Twinflamewolf
2/24/14, 12:49 PM
#7

Fick precis just nu ett tecken som kan göra mig frisk från min giftstruma och slippa undan operation men vad det är och hur ber jag att få återkomma med när resultatet är på plats och detta tecken kom hör och häpnad från i fokus och en sajt jag inte ens är med på eller ens skriver,så kan det gå och nu får jag börja planera och tappar åter igen hakan över hur universum kan trixa till det så man liksom bara hajar 😎

[Sol69]
2/24/14, 3:52 PM
#8

Jo vist kan man få tecken och budskap på de lustigaste sätt man inte har räknat med alls. De gäller bara att lyssna och ta in budskapet

skogsbergs-anna
2/25/14, 2:29 PM
#9

Igår tvivlade jag på min förmåga/magin men idag har jag sett tecken överallt. Det började med en lapp i fickan, där stod det på vilken hylla i bibblan en bok jag för länge sedan lånat stod. Jag gick dit och hittade massor av böcker som jag aldrig sett förut men verkligen behöver. Sen har jag fått tecken och bekräftelser som på löpande band. Och nu tvivlar jag inte längre, jag bubblar at energi!

Gör hellre fel än inget alls.

Tolv12
2/25/14, 8:14 PM
#10

Hösten 2002, den första tiden tillsammans med mitt ex, hon sa ett flertal gånger att jag var ämnad för någon annan och gav en tydlig beskrivning på denna andra. Då skrattade jag bort det och vi höll ihop de följande tio åren. Lyssnade nyligen på en sång från min favoritfilm som barn, så backa ännu längre tillbaka till 1987. Då var jag liten, men det slog mig att både det mitt ex sa och den kvinnliga rollen i den filmen båda stämmer med den tjej som jag gillar idag, inklusive namn :-) Finns ännu starkare och mer precisa band som löper genom det ovan men de hör till de sammanträffanden som jag hellre håller för mig själv av respekt för de inblandade. En annan grej, skulle idag boka tågbiljetter till några i o m att det är sportlov men precis när bokningen ska betalas så hängde sig datorn så det blev inte genomfört. Tre minuter senare ringer det från en som är ovetandes om detta men blir informerad om att resan ska göras med bil istället. Tur att datorn hängde sig :-)

[Lindyhop]1
2/26/14, 10:59 AM
#11

Jag har också fått många tecken och är så tacksam för dem. Många är från min älskade som finns på andra sidan. Igår morse var jag lessen och kände mig risig men skulle köra vår ena son till jobbet tidigt på morron. När jag kom ut hade nån fågel bajsat ett stort hjärta på bilens tak. Skratta gärna, men jag blev väldigt glad för jag vet att det är ett tecken från min käraste! Vi står väldigt nära varandra och så fort jag är lessen kommer han och försöker muntra upp mig.

Tolv12
2/26/14, 6:05 PM
#12

Pratade i helt andra sammanhang med en vän förra veckan, vi pratade om namnet Eleonora och Leonore 😂

Sen imorse så ringde en kollega och frågade hur det var med en annan f d kollega som slutade i december. Ingen av oss har hört av hen sedan dess. Men idag kom hen till mig på jobbet och hälsade på och vi hade mycket att catch up om.

Tolv12
2/28/14, 1:03 PM
#13

Klämde fingret i en dörr på tåget imorse, gjorde ont som tusan. Kom fram till min destination och kom ut ur stationen. Hann tänka igen att det kunde gått riktigt illa när en man går om mig bakifrån, han hade ett bandagerat finger och försvann in på ett apotek :-)

Annons:
[Sol69]
2/28/14, 6:52 PM
#14

Så tråkigt men de hade ju kunnat blir mycket värre som du säger. Hoppas tummen är bra snart. För är det den handen man använder så blir man ganska handikappad. 🙂

Upp till toppen
Annons: