Annons:
Etikettallmänt
Läst 877 ggr
Twinflamewolf
2/20/14, 3:23 PM

Indianer I Fokus

Hej hopp på er,idag bad jag Niklas lägga in mig i admin på sajten Indianer I Fokus en sajt som legat nere väldigt länge men jag känner jag vill försöka att blåsa nytt liv i den eftersom jag brinner så för ursprungsfolk.

Sajten finns inte med i öppna nätverket men är en öppen sajt för alla och efter en timme hoppade även Sol69 in i admingruppen så nu härjar vi där inne också och hälsar er alla välkomna även där och hoppas ni vill delta i diskussioner och skapa trådar.

Än är det lite jobb med artiklar och sånt,jag drev den sajten för några år sedan och ska sätta mig ner på nytt med lite nya kategorier och få ny glöd där inne.Välkomna in ni också till Indianer I Fokus ❤️

Annons:
[Sol69]
2/20/14, 4:15 PM
#1

Ja nu sätter vi fart på den skutan också. Så häng på och hjälp oss att hålla de två skepp flytande. För det är ju pga er medlemmar som vi har klarat av att lyfta Druid och shaman och med er hjälp ska vi även lyfta Indianerna 😎

[NeferNefer]
2/20/14, 6:26 PM
#2

Heja TW och heja Sol! :-) Jag har saknat Indianer i Fokus!

[Sol69]
2/20/14, 6:56 PM
#3

Jag har tänkt på den sajten mycket själv, men sen blir det inte mer än tankar. Men nu har vi i alla fall satt lite fart..

Cahira
2/21/14, 4:18 AM
#4

Ohh perfekt systersajt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Twinflamewolf
2/21/14, 5:42 PM
#5

Har också saknat den sajten och såg tryckfelsnisse vart framme i min trådstart och skrivit enbart Indianer,för inte kan väl jag ha slarvat inte 😉men fixat nu med full rubrik.Skäms på sig tryckfelsnisse 😃

Tack Nefer och Cahira,det gick snabbt alltihop men känns jättekul på alla vis och vi hoppas få fart där inne precis som här.Att det ska bli en skön mötesplats där alla känner sig varmt välkomna med stora öppna famnen ❤️

Upp till toppen
Annons: