Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 409 ggr
Twinflamewolf
2/19/14, 4:26 PM

God Eftermiddag 19 Feb

God Eftermiddag på er !

Snön yr där ute så tji fick man med våren i år igen 😃det såg så lovande ut men icke så nu åker snöskyffeln fram snart igen.

En vecka som är fullsmäckad med göra och natten ja den bjöd max på en två timmars sömn så nu känner jag mig helt färdig.Har så mycket på gång just nu så det tar upp all tid och huvudet hinner inte tänka annat men idag nu kan jag andas ut resten av dagen sen fullt ös igen.

Hoppas ni haft och får en fortsatt fin Onsdag,jag ska ta och gäspa vidare 🌺

Annons:
[Sol69]
2/19/14, 4:44 PM
#1

God eftermiddag på er alla.

Nu har mitt jobbpass slutat och jag har vilat lite och käkar lite mat. Men ibland kan det bli så hektiskt att man inte ens hinner med sig själv. 😃

Här blev det snöblask som snart är borta igen.. det lägger sig inte men det ska tydligen ned ändå. 😕Men får hoppas att den riktiga våren kommer sen med ljus och värme 😍

Älskar våren för att det händer så mycket i naturen och man ser hur det riktigt knakar ute av liv.. 😎

Önskar er en trevlig kväll och lill lördag som man brukar säga.. 🤗

Tolv12
2/19/14, 6:55 PM
#2

God kväll till er! Ja idag kom snön tillbaka som ett brev på posten. Snöblandat nu men i alla fall ljusare ute längre för var dag som går så vi är på väg mot ljusare bättre tider :-) Håller med om att våren är bra, speciellt efter det blivit grönt ute.

[Sol69]
2/19/14, 6:58 PM
#3

Våren och sommaren är min tid på året.. ❤️

Upp till toppen
Annons: