Annons:
Etikettallmänt
Läst 846 ggr
Miliimli
2/17/14, 5:45 PM

Försonas med sitt inre mörker

Har ni några tips och idéer för hur man ska gå tillväga? :)

Tror det är väldigt viktigt att vi gör detta, men lätt är det inte. Jag kan erkänna en del, inse att de existerar, men vet inte hur jag ska gå vidare därifrån. Så, disskutera, kommentera, kom med tips och tankar så skulle jag bli glad :)

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Miliimli
2/18/14, 10:24 AM
#2

Nej! Såklart det skulle bli miasförstått… :) Jag menar alla rädslor, alla tankar vi inte riktigt vågar tillåta oss att tänka, allt vi sopar under mattan och förtränger till det undermedvetna. Jag tror att i oss alla, eller i de flesta i alla fall, finns en del vi inte är så stolta över, en del som vi tränger undan, stänger av, ignorerar. För att bli riktigt hela som människor tror jag det är viktigt att acceptera även den här delen av oss.

[Sol69]
2/18/14, 10:33 AM
#3

Jag tror att man måste försöka att vända sitt tankesätt och så det som är jobbigt som lärdomar och försöka se vad det är man har fått för lärdomar som leder en framåt i livet. För oftast så har man lärt sig något positivt av det som är jobbigt om man vänder på kakan. Meditation kan vara ett sätt att hitta sitt inre lugn och komma vidare i livet. 🙂

Denna kommentar har tagits bort.
[rolnor]
2/18/14, 12:57 PM
#5

Jag har haft stor nytta av att gå i samtalsterapi så jag kan rekommendera det, när det känslomässiga bagaget inuti minskar så blir det lättare att se klart.

Twinflamewolf
2/18/14, 7:12 PM
#6

# 1 och #4 Nu får du ge dig,du har minst sex nick nu Imrtin,Grr,storfisk,svenne123,UfoFinnFaktiskt!samt UfoFinnsFaktiskt så inget mer trolla med oss nu och kommentarerna borttagna.

mvh Twinflamewolf !

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: