Annons:
Etikettandligt
Läst 754 ggr
[Sol69]
2014-02-14 22:23

Minnen från tidigare liv

Sitter och tänker på minnen från tidigare liv och hur det kan påverka oss. Ibland så kan man instinktivt känna att den här personen har jag mött i tidigare liv. Det bara klickar och det är som om man har känt varandra innan fast man vet att så är inte fallet.🙂

Sen kan man ha minnen som påverkar en i detta liv som att man har varit med om någon form av olycka i tidigare liv, som skapar rädslor i detta liv. Som bara finns där, fast man inte har upplevt något som kan ha skapat denna rädsla i detta liv. 🤪

Eller du kan komma till en plats som du aldrig har varit på innan och du känner dig verkligen hemma och du hittar fast du aldrig har varit där innan.. 😎

Vad tänker ni om minnen från tidigare liv och dess påverkan på det livet ni lever nu. Det är ju förutsatt att ni tror på tidigare liv. 😃

Annons:
_Fisken
2014-02-14 22:33
#1

Jag känner mig omedelbart "hemma" när jag ser dessa gamla små, låga timmerhus som finns i Dalarna. Det är en stark närvarokänsla jag känner och jag vill dit.

[NeferNefer]
2014-02-15 13:16
#2

Jag anser att vi påverkas mycket av allt vi har varit med om tidigare. Detta gäller såväl i detta liv som i tidigare. Jag har alltid haft minnen av tidigare liv så för mig personligen är det här inget konstigt.

_Fisken
2014-02-15 16:46
#3

Jag har stor lust att gå till en sån där regressionterapeut eller vad de heter….men jag tror de inte kan hypnotisera mig. Nån har provat förut och han sade bara "Gå av scen."  HA HA HA

Upp till toppen
Annons: