Annons:
Etikettandligt
Läst 702 ggr
Zlevin
2/14/14, 2:15 AM

vill tacka druid & shaman ifokus

hej.

för 3 månader sedan skrev jag ett inlägg här om ett ondskefullt väsen som hemsökt mig i 14 år. Jag vet inte hur men sedan jag skrev inlägget här för 3 månader sedan så har jag inte sett skymten utav detta onda väsen . och det känns helt underbart att nu vara fri ifrån denna obehagliga närvaro. Så jag vill tacka er som läste min tråd och så vill jag tacka den som hjälpte mig här ifall det var någon som hjälpte mig att få bort den onda anden?

Det känns helt otroligt att vara fri från detta , så jag är mycket tacksam att denna sida finns då mina problem med detta nu verkar vara helt försvunna.

Annons:
Twinflamewolf
2/14/14, 10:25 AM
#1

Hej Zlevin 🙂

Roligt att se dig igen och alla tiders toppen du fått lugn och ro kring dig nu för det där måste ha vart jobbigt att under alla dessa år vara påverkad av den anden.

Minns så bra din tråd och blir så innerligt glad att anden släppt och lämnar dig ifred nu.Toppen toppen på alla vis😎

Ha en fin fin dag på dig 🌺

[Sol69]
2/14/14, 3:44 PM
#2

Kul att höra att det är lugnt och fridfullt hemma hos dig, om någon här inne har gjort något vet jag inte men ibland kan det hjälpa att få prata om det som sker för att det ska lätta 🙂

Zlevin
2/14/14, 6:32 PM
#3

aa det kanske hjälper att prata om saker men jag hade inte förväntat mig att bli fri från detta så jag är ganska förvånad , och en till skumm sak som hänt är att mina utanför kroppen upplevelser verkar ha försvunnit med. Jag har inte haft en enda sådan upplevelse på 3 månader nu. Och det är oerhört skönt då jag inte uppskattade dessa , och de brukade hända mig nästan varje natt förr. 

Jag brukar inte vara så aktiv här numera men är in lite då och och läser inlägg ifrån dig Sol69 och Twinflamewolf jag tycker att ni skriver mycket intressanta kloka och givande inlägg här.

Jag läste även boken om själs tecken ifrån Rosemary Altea , den var mycket bra.

Det visade sig att jag är en resenär ifrån luftens element :)

vilka själstecken har ni?

[Sol69]
2/14/14, 7:09 PM
#4

Tack Zlevin för att du tycker om våra inlägg 🙂 Det var så länge sen jag läste boken om själstecken men jag har för mig att jag var Eld i alla fall 😃

[Bettanbop]
2/14/14, 10:10 PM
#5

Jag har just fått hem den boken, van den i en utlottning från Tolv12 🙂

[Sol69]
2/14/14, 10:13 PM
#6

Boken med själstecken påminner mycket om astrologi och jag tycker i alla fall att den är bra.

Annons:
Zlevin
2/15/14, 11:27 PM
#7

vad fränt att du vann den i en utlottning :D , den är mycket intressant att läsa och roligt att försöka sortera in sig själv och sina vänner i de grupper/tecken de tillhör. Om du lyckas så är chansen mycket stor att din relation till din omgivning blir mycket mer förståbar positiv och givande.

Tolv12
2/15/14, 11:49 PM
#8

Intressant sammanträffande :-)

Upp till toppen
Annons: