Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 853 ggr
[Sol69]
2014-02-09 10:27

Söndagen den 9 Februari

God förmiddag på er alla som kan slita er från os!

Idag är det snöblandat regn ute och inget väder som ser inbjudande ut. Men det är inte alls mycket snö kvar nu. och det tycker jag är skönt med tanke på att jag åker en bit till jobbet. 🙂

Själv är jag ganska hängig idag efter att haft feber igår kväll. Får se om eländet kommer tillbaka senare under dagen. Men ska inte klaga för skiten måste ju ut ur kroppen och jag är inte sjuk ofta. 😃

Önskar er en underbar vilodag och ett bra slut på veckan.. För nu kan vi ju avsluta denna veckas erfarenheter och i morgon starta den nya veckan med nya tag. 🤗

Annons:
Tolv12
2014-02-09 10:35
#1

Tack detsamma och krya på dig!

Twinflamewolf
2014-02-09 11:30
#2

God och God,ha ha jag är på så uselt humör idag så jag vet inte vad 😃vet inte varför men jag är på så dåligt humör att jag nästan har lust att skriva varning för ilsken kärring i signaturen 😂måste skratta för jag vet inte alls vart det här humöret kom från men sur,arg och grinig det är jag ☺️

Det blir en tyst dag från mig så får jag tjura av mig och i morr'n är det bra igen.

Ha en fin dag på er 🌺

[Sol69]
2014-02-09 11:34
#3

Man kan inte alltid vara på bra humör ibland så behöver man få sura av sig och va en riktig surkart 😃Så idag har du tagit gestalten av en nyvaken björnhona som nyss vaknat ur idet och inte vet vart hon ska ta vägen😂

Men du brukar ju strax blir på bra humör igen 😎

[MotherEarth]
2014-02-09 12:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

En härlig söndag önskas från mig❤️ Krya på dig Sol å killikill på dig TW "s" Egen bild!

[Sol69]
2014-02-09 12:24
#5

Tack ME är mycket bättre nu än igår i alla fall. Men ska vila och ta det lugnt idag.. Ja vi får ta och kittla TW så hon kiknar av skratt och inte kan vara en surkart längre 😂

[MotherEarth]
2014-02-09 12:27
#6

Haha ja eller åxå åker vi på en smocka ;) Jag ligger å slappar i badet, sen drar vi till skogs..Måste kolla husvag'n :)

Annons:
desti
2014-02-09 14:20
#7

hej hej

bra dag

gäster igår, gäster i morse, gäster som kommer senare

har varit så upptagen pga av skolan och nu är det dags att träffa lite folk.

är duktig på att baka och så

så är väl folk inte så svåra att övertala att komma till mig;)

men men

vi måste ju också äta

så jag hoppas på en lugn vecka så att jag kan ta igen mina krafter

ha det fint mina vänner

kram

Desti

desti
2014-02-09 14:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Lite snacks;)

[Sol69]
2014-02-09 14:27
#9

Mysigt ser det ut att vara och gott 😃

desti
2014-02-09 14:39
#10

Hihihi tack Sol

det finns kvar mycket

välkommen

om du har väggarna förbi

[Sol69]
2014-02-09 14:44
#11

Tack Desti det ska jag komma ihåg.. Men jag vet ju inte var du bor vännen 😃

desti
2014-02-09 15:35
#12

Följ doften Hahaha Malmö ;)

[MotherEarth]
2014-02-09 16:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Desti!! OMG vilka läckerheter..Ser underbart gott ut å jag fick sätta på mig haklappen "s" Nästan iaf;) Är d hemmafixat el köpt i delin? Mycket vackert tyck då ja :) Efter en grå dag och en härlig tur i skogen så ska jag strax skala rotsaker..Till d fläskkotlett och gräddig sås med touch av choklad! Härlig forts söndagskväl❤️ Egen bild!

Annons:
agneta-43
2014-02-09 17:23
#14

Snart kväller

Här har tvättats och städats något, allt klart utom tvätta golv och fönster, däremot bytte jag ut de dammiga gardinerna från sovrummet Aaaatjooo och dammsugningen kan jag lova var riktigt pedantisk för jag har haft ett fasligt humör och varit verkligt irriterad på en viss person nära mig och då städas det petigt kan jag lova 😃

Dessvärre vill inte Fibromyalgivärken släppa greppet om min kropp så det hugger hela tiden och sedan några dager tillbaka sitter det idiothårt i vänster ben med en vandrande värk och snart "hoppar" den över till det högra benet för det har börjat hugga i knät 😕 Jaja det tyder på att jag bara måste ringa dit där min storasyster går, jag har inget val för så här orkar jag inte ha det… Värken gör mig både grinig, sur och jag har svårt att kontrollera mitt humör så på en hundradels sekund går jag från ilska till tårar… Ni skulle sett mig på skyttets KM-tävling igår jösses vet inte om jag vågar åka dit mer 🤔 Jag måste efter igår vackert be dem söka på Fibromyalgi förbundet, känslomässiga symptom 😞

Ha en underbar kväll och ladda nu inför nästkommande vecka 🙂, min måndag blir lång 7.30-19.00 😕.

Söndags kramar 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
2014-02-09 17:27
#15

Men så bra Agneta att du kan fräsa ur dig lite i dagens tråd och att du ändå kan städa och skura bort all frustration 😃

Men systera mi du du glömde ju alla klockslag denna gång 🤪Jag saknar ju dem vet du 😂

agneta-43
2014-02-09 17:30
#16

😃 valde att inte ta med dem för att jag kan 😃 men vänta du bara ett tu tre så är de me igen 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: