Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1381 ggr
Twinflamewolf
2014-02-08 04:37

Trevlig Helg

God Lördags Morgon på er !

Tanken var att jag skulle lämna sajten för jag har så många forum att moderera så det blev en tack tråd här inne men jag övertalades av övriga admin gruppen att stanna kvar så nu går jag ingenstans och vad sjutton man är ju här inne ändå så allt går ju på ett tut även med modereringen så varför krångla till det när allt är så enkelt 😃

En mörk morgon och en plusgrad möttes jag av så nu är det nog bra halt där ute på sina håll och broddarna åker på när jag ska ta min sköna promenad.

Det skiftar verkligen snabbt ena dagen 10 minus nästa plusgrader,ingen ordning alls på våra vädergudar tycks det som 😉

Ha en riktigt skön och Trevlig Helg på er 🌺

Annons:
Farwuq
2014-02-08 06:38
#1

Trevlig helg.

👋

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[MotherEarth]
2014-02-08 17:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Härligt att du är kvar..:-)

Önskar d samma till er alla ..en underbar helg..kramHjärta

[Sol69]
2014-02-08 17:42
#3

God kväll på er alla!

I morse när jag åkte till jobbet såg jag två djur som sprang fram och tillbaka över vägen och lekte och rullade runt på vägen. De såg ganska stora ut så jag misstänker att det var rävar. För om det hade varit katter borde de inte varit så pass stora. 😃 Jag tackade Wakan tanka för den fina synen jag gick upplev. 🙂 Men samtidigt så undrade jag i mitt stilla sinne vad det betydde 🤔

Efter att ha kört och jobbat hela dagen har jag käkat och vilat lite och tänkte nu jag ska kolla runt här och se vad som har hänt. 😎

Önskar er alla en mysig lördagskväll.. Om nu inte alla är som tv rutor redan av allt os tittande 😂

Upp till toppen
Annons: