Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1056 ggr
Twinflamewolf
2014-02-04 03:04

God Morgon 4 Februari

God Morgon på er !

Slisk och slask ute fortfarande och vi som hade sånt bra sparkföre men nu är det bart på många vägar tyvärr.

Kaffet på spisen som just i skrivande stund börjar koka upp.Deg på jäsning så om några timmar blir det nybakade mannagrynsskorpor ett recept jag rekommenderar varmt dom är urgoda kan jag lova.

Önskar er alla en fin Tisdag när ni vaknar 🌺

Annons:
[Sol69]
2014-02-04 05:18
#1

God morgon!

TW du är ju uppe innan tuppen idag 😃

Men jag har ej tid att sitta här för jag ska strax åka och jobba. Skulle bara svänga in och säga Hej på er och önska er en bra dag 👋

Twinflamewolf
2014-02-04 05:59
#2

Ha ha ha det är bara mina gamla morgon vanor men en kort period låg jag och drog mig fram mot sex halv sju och det är inte likt mig.Förstår inte vad som gick åt mig där en tid 😮men nu så är formen tillbaka med ljuvliga tidiga mornar,risgrynsgröt på spisen,skorpor på tork i ugnen allt är som det ska 😎nästan den där gröten hann ju så klart koka över när jag vände ryggen fem sekunder 😃

Skulle göra stekpanne bröd men brist på mjöl så bara vackert att gå och handla igen.Nu är det nog bäst att kolla kastrullen så gröten inte "växer" ur den igen 😃

Kör försiktigt till jobbet Sol 🌺

[NeferNefer]
2014-02-04 07:40
#3

God morgon alla fina druider och shamaner. :-)

Loris M
2014-02-04 09:28
#4

Tittar bara snabbt in och säger hej! 👋.. sitter på tåget på väg till jobbet. Idag blir det tårta när jag kommer hem. 🎂Vi ska fira ett av mina barn som fyller år idag.

Ha en fin dag! 🌺

[MotherEarth]
2014-02-04 11:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Fin dag önskar jag er alla <3

Bild My Own

Twinflamewolf
2014-02-04 12:48
#6

Vilken underbar bild ME,dom är för vackra och ståtliga.Så himla fint att se 😎

Annons:
[MotherEarth]
2014-02-04 13:54
#7

Tack TW :) Ja helt fantastisk syn..Har aldrig sett så mycket renar på en och samma gång..Så långt ögat nådde på denna väg..Ett renstråk strax före vemdalen:)

[MotherEarth]
2014-02-04 13:57
#8

Å jag sjöng för dessa åxå ska du veta haha ;) Jag va ute en dag å vallade renar..Du vet en kossa me grenar på hövve tralala "fniss fniss" Typisk mig ;) å dessutom då fjollträskbo!!

agneta-43
2014-02-04 21:53
#9

Sen kväll 🌛

Vi har haft en skön dag, men fortfarande har vi en hel del snö kvar då det tydligen hade snöat rejält här då vi var i Oskarshamn, så snön töar ytterst sakta 👍 Bra för barnen har kul och M:s hund drar inte in massa lera och grus 👍

Själv har jag nu i 2 dagar undrat varför i hela fridens liljor jag går till jobbet för 🤔 Detta väder sänker mig totalt 🤪 kroppen skriker ifrån och mitt luktsinne skriker så fort det kommer dofter, jag 🤢 mår fruktansvärt illa av starka dofter nu pga att vädret ändrats från kallt till varmare 🤪 Samtidigt anser jag mig inte vara sjuk så det bär emot att ta och sjukskriva mig 😟 Måste nog få mig själv att fatta att fibron blivit värre än det varit tidigare 😕 men för att vara positiv så vet jag var mina kroppsdelar är då jag känner dom utan att vidröra dem och tydligt med, samt att jag har massor av andra saker stärkta som ljus=ljuskänslig, ljud=ljudkänslig, doft=doftkänslig 😃 

Nu har jag i alla fall denna dag sagt till mina Medarbetare att OM jag mår lika dåligt som jag gjort dessa två dagar när jag vaknar imorgon så är jag hemma 

God natt på er alla och sov gott för det tänkte jag försöka göra snart 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

[MotherEarth]
2014-02-04 22:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

tröstkram Agneta hoppas d går över värkhelvetet❤️ Suss gott önskar jag åxå..kramizz❤️ Min lilla tjejj💕 Hon vart så glad efter mattes bastubad:))

agneta-43
2014-02-05 07:17
#11

Tack du goa underbara ME ❤️ Söt liten goding du har 🙂❤️

Medarbetare på Druid & Shaman 

[MotherEarth]
2014-02-05 11:17
#12

#11 ❤️

ALPHIRA
2014-02-05 22:48
#13

Jag är mig veterligen varken druid eller shaman och önskar därför er druider och shamaner god natt istället för något annat. Har haft en jobbig arbetsdag.

-Men förresten- Jag kanske har talang till både det ena och andra men har inte hittills kvalificerat mig att använda något---vad heter det på svenska---TITEL kom jag på.

Så jag är bara en vanlig nåjd från norra Finland fast inte det heller…😕 Mamma och mormor var bättre. Som barn var jag till och med RÄDD för dom båda!

Nu, efter sin saliga resa har dom visat hur kärleksfulla dom är. Gör små mirakler till som tätt. (Dom var kärleksfulla redan då när jag var barn men jag förstod det inte riktigt eftersom det hände konstiga saker.)

Bäst att gå och dra något gammalt över sig. God natt.

Annons:
Cahira
2014-02-06 00:12
#14

Men åh vilka barnminnen att se dessa renrumpor!!! 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

ALPHIRA
2014-02-06 00:33
#15

Cahira! Känns overkligt att du är där i USA med helt andra djur nu!

Visst, fina renrumpor är det.

Nu kan jag ju inte önska att du skulle plåta några av dom rumpor du ser där i ditt dagliga liv där borta…🤐😃

(Vad säger jag egentligen…☺️)

Cahira
2014-02-06 00:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

#15 Här har du en gravidrumpa! 😂

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[MotherEarth]
2014-02-06 07:28
#17

Vilka vackra svarta koserra och d var en söt "gravidrumpa" haha:)) ALPHIRA ! Jag kallar mig inte heller något för utom mitt namn dårå:)

Upp till toppen
Annons: